Mikä/mitkä fysiikan ilmiöt ovat sulle liian vaikeita?

burb

.
Kerro ihmeessä niin me nauretaan sulle porukalla. TYHMÄ!!!

Itse en ole henkilökohtaisesti oikein koskaan ymmärtänyt tota sähköä. Virta ja jännite... MITEN VOI OLLA KAKS TUOLLAISTA ASIAA?!?!? EI VOI!!!!
Tai sitten voi olla, ja siinä tapauksessa mä voin olla tyhmä. Mä voin ihan hyvin. Olla.

Pari juttua mitkä mä kyllä ymmärrän mutta en ole koskaan hyväksynyt ovat magnetismi ja gravitaatio. Nykyisessä olomuodossani joudun vielä tavallaan kärsimään noiden aiheuttamista rajoitteista mutta pian koittaa aika jolloin en. NII!

burb

.
Yks juippi kerran selitti mulle tota sähkövirtaa että se oli jotenkin riippuvainen resistanssista. MUTTA SEHÄN ON JO KOLMAS JUTTU SELLASEEN JOKA ON IHAN SÖNKKÖÄ KOKO HOMMA!!! HHNNGNGÄÄÄÄHHHH!!!

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
No jos esimerkiksi sähkön ymmärtäminen on liian vaikeata kokeile seuraavaa. Etsi kaveri jolla on mopo. Sitten kaveri ottaa siitä moposta tulpan pois. Tulppa laitetaan sivuun ja sinä laitat vapaavalintaisen sormen mopon tulpanhattuun. Seuraavaksi kaveri polkaisee sitä kirjaimellisesti "tulpatonta mopoa" Siitä saa käsityksen sähköstä.

Lovejoy

Banned
Kerro ihmeessä niin me nauretaan sulle porukalla. TYHMÄ!!!

Itse en ole henkilökohtaisesti oikein koskaan ymmärtänyt tota sähköä. Virta ja jännite... MITEN VOI OLLA KAKS TUOLLAISTA ASIAA?!?!? EI VOI!!!!
Tai sitten voi olla, ja siinä tapauksessa mä voin olla tyhmä. Mä voin ihan hyvin. Olla.

Pari juttua mitkä mä kyllä ymmärrän mutta en ole koskaan hyväksynyt ovat magnetismi ja gravitaatio. Nykyisessä olomuodossani joudun vielä tavallaan kärsimään noiden aiheuttamista rajoitteista mutta pian koittaa aika jolloin en. NII!
Sähköstä tarvitsee tietää sen verran että kun katkaisijaa kääntää niin valo syttyy mutta jos johdoista ottaa kiinni nii se käy niin helevetin kipeetä.

Siinä se:thumbup:

burb

.
pööppi könää känässä fyssaa.
Eipä vähä. Kalsongtenussa tuijotin vahingospäissään jopa telkkutsätin tätin "tekstivistejä" silmiin. Molempia. Mulla sojotti vahingossa ohi.

Eipä vähä. Pööppi nykii kylmää terävää, ihan hassua. Kyl mää tästä.

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Laita maalariteipistä x ikkunaruutuun niin smokeyman tulee auttamaan.

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Valon nopeus tyhjiössä on tarkalleen 299 792 458 metriä sekunnissa.
Aika poika toi Ville.:frank:

Itselleni on vaikeaa toi jäätyminen. Tai kiehuminen. Mutta sitäkin kuitenkin esintyy. Mutta ei kuitenkaan niin, että kehon lämpö tippuisi joko alle nolla tai yli sadan kelsius-asteen.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Minä en ymmärrä fysiikasta yhtään mitään. Sain fysiikankokeesta peruskoulu-urani huonoimman numeron, 6. (Pärstäkerroin kai sit korotti numeron todistuksessa kasiin.) Ja onneks mun aikaan lukiossa ei ollut pakko lukea fysiikkaa lain.

Ainakin potentiaalienergia oli sellanen juttu, johon mun ymmärrys loppu. Ja en mä noita sähköjuttujakaan tajunnu, ja on niitä monia muitakin. Nyttemmin geilis on selittäny noita hieman paremmin kuin opettajat aikoinaan, joten osaan kauniisti selittää vaikkapa potentiaalienergian. Mutta ei se kuitenkaan tarkoita, että mä ymmärtäisin sitä :D

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Leija, naru ja avaruus.
Leija tarttee kuulemma ilmaa leijuakseen.
Avaruudessa ei ole ilmaa, mutta se keleen leija kuulemma leijuu sielläkin kuin tyhjää vaan. Jopa ilman narua.

Se siitä vyssasta.

Archie

Well-known member
Fysiikassa on paljonkin mitä ei ymmärrä. Minusta mielenkiintoisimpia ovat alkeishiukkaset. Tai oikeastaan se, että kaikki koostuu muutamasta sellaisesta. Sehän tarkoittaa sitä, että perimmältään Archie ja Arhcien polkupyörä ovat samaa "kvarkkien tanssia" (joku viisas oli noin todennut).

Makkonen

Guest
Pöllö.

En tajua sitä. Päivällä se ei näe mitään ja yöllä se näkee kuin päivällä.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

TYHMÄ!!!

Sähkö on vikkelä vipeltäjä, jota ei voi nähdä. Se kulkee ontoissa pienissä putkissa joita sanotaan johdoiksi. Kaikessa, missä epäilee olevan sähköä, ei pidä koskea.