Tilastojen valossa kiistaton. Tuskinpa kovin montaa onnetonta on, jotka olisi homoliitossa olevien avio/avopuolisoiden luonnollisia lapsia.Niin, Australiassa.
Tutkimus on suoritettu tasan yhdessä maassa.
Ei tuota voi yleistää suuntaan tai toiseen. Tyypillinen ip-lehtien uutisotsikko.
Toi tutkimus on tehty tasan yhdessä maassa. Muita tutkimuksia on tehty muissa maissa, samanmoisin tuloksin.Niin, Australiassa.
Tutkimus on suoritettu tasan yhdessä maassa.
Ei tuota voi yleistää suuntaan tai toiseen. Tyypillinen ip-lehtien uutisotsikko.
Onks nekin tehty noin kuin tuo Puolimatka väittää?Muita tutkimuksia on tehty muissa maissa, samanmoisin tuloksin.
Käsittääkseni ei. Tuolta voi aloittaa tarkemman penkomisen: Wikipedia: LGBT parentingOnks nekin tehty noin kuin tuo Puolimatka väittää?
Kaipa ne mittailee koulumenestystä, vaikeuksiin joutumista ja sen sellaista. "Onnellisuustutkimus" oli itse hetkessä harkitsematta keksimäni termi. "Menestystutkimus" tahi "ongelmattomuustutkimus" saattaisivat olla vähintään yhtä oikeaan osuvia termejä.Kaikki onnellisuustutkimukset on huuhaata. Ei jokaisen itse määrittelemää asiaa voi oikeasti tutkia ja toisiinsa verrata.
Niin kyllähän se aika eri asia on mitataanko koulumenestystä vai sitä onko elämäänsä tyytyväinen. Jälkimmäinen lie aika paljon oleellisempi, mutta pahuksen vaikee mitata. Se olis toki suotavaa, ettei rikoksiin sortuis.Kaipa ne mittailee koulumenestystä, vaikeuksiin joutumista ja sen sellaista. "Onnellisuustutkimus" oli itse hetkessä harkitsematta keksimäni termi. "Menestystutkimus" tahi "ongelmattomuustutkimus" saattaisivat olla vähintään yhtä oikeaan osuvia termejä.
Kai meille jotain (muka) yleispäteviä hyvinvointimittareita on keksitty. Helpompi lienee seurata yhden ihmisen onnellisuuden vaihtelua, kuin verrata kahden erillisen yksilön onnellisuuksia keskenään.Niin kyllähän se aika eri asia on mitataanko koulumenestystä vai sitä onko elämäänsä tyytyväinen. Jälkimmäinen lie aika paljon oleellisempi, mutta pahuksen vaikee mitata. Se olis toki suotavaa, ettei rikoksiin sortuis.
Onnea!Minä oon vuosien mittaan verrannu menestyksekkäästi olevani onnellisempi ihminen kuin Markoj.
Kiitos.Onnea!
Tämmönen tilanne voi toteutua vain jos puhutaan urheilusta tai autoista. Nykyään tosin näissäkin aiheissa harvenemaan päin tuo alle 30% osuus.Millois tällänen hypoteettinen keskustelu on muka käyty? Naiset 70% keskustelusta hiljaa. GTFO.
Oinonen rilliin! Isoja siivuja!Mulle ei tollaiset anteeksipyynnöt riitä. Joku on poltettava roviolla tai ehkä kaksikin.
WSPEKS!!!!:eek!::eek!:Mulle ei tollaiset anteeksipyynnöt riitä. Joku on poltettava roviolla tai ehkä kaksikin.
Aah eli homonaama on olemassa. Onko jotain muita esimerkkejä homonaamoista?Miksi pitää tehdä uutinen asiasta, jonka näki naamasta jo melbournen olympialaisten aikoihin?
http://time.com/2979399/ian-thorpe-gay/