Mikä niissä homoissa niin vituttaa?

Nurtsi

Registered Loser
Oltaisiin tehty tuo tutkimus Iranissa niin oltaisiin saatu edes vähän totuudenmukaisemmat tulokset.

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Niin, Australiassa.

Tutkimus on suoritettu tasan yhdessä maassa.

Ei tuota voi yleistää suuntaan tai toiseen. Tyypillinen ip-lehtien uutisotsikko.
Tilastojen valossa kiistaton. Tuskinpa kovin montaa onnetonta on, jotka olisi homoliitossa olevien avio/avopuolisoiden luonnollisia lapsia.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Niin, Australiassa.

Tutkimus on suoritettu tasan yhdessä maassa.

Ei tuota voi yleistää suuntaan tai toiseen. Tyypillinen ip-lehtien uutisotsikko.
Toi tutkimus on tehty tasan yhdessä maassa. Muita tutkimuksia on tehty muissa maissa, samanmoisin tuloksin.

Regenerusin tutkimuksessa verrattiin lapsia jotka olivat syntyneet heterosuhteisiin ja joiden vanhemmilla oli sittemmin (lasten muistikuvien mukaan) ollut homoseksuaalinen suhde, lapsiin jotka olivat syntyneet ja kasvaneet heterosuhteissa jossa vanhemmat eivät olleet missään vaiheessa olleet suhteessa kenenkään muiden kuin toistensa kanssa. Nämä tulokset yleistettiin sitten kattamaan kaikki sateenkaariperheiden lapset.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Tämän toikin perustamisesta lähtien mielipuoleen on aina silloin tällöin putkahtanut kutkuttava mielikuva siitä kuinka joku perustaa tälle vastatoikin: "Mikä niissä homoissa ei muka vituta?"

Eipä ole perustettu. Eip.
Eipä mulla muuta. Jatkakaa siitä mihin jäitte.

jjv

Arschloch
Kaikki onnellisuustutkimukset on huuhaata. Ei jokaisen itse määrittelemää asiaa voi oikeasti tutkia ja toisiinsa verrata.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Minä oon vuosien mittaan verrannu menestyksekkäästi olevani onnellisempi ihminen kuin Markoj.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Kaikki onnellisuustutkimukset on huuhaata. Ei jokaisen itse määrittelemää asiaa voi oikeasti tutkia ja toisiinsa verrata.
Kaipa ne mittailee koulumenestystä, vaikeuksiin joutumista ja sen sellaista. "Onnellisuustutkimus" oli itse hetkessä harkitsematta keksimäni termi. "Menestystutkimus" tahi "ongelmattomuustutkimus" saattaisivat olla vähintään yhtä oikeaan osuvia termejä.

jjv

Arschloch
Kaipa ne mittailee koulumenestystä, vaikeuksiin joutumista ja sen sellaista. "Onnellisuustutkimus" oli itse hetkessä harkitsematta keksimäni termi. "Menestystutkimus" tahi "ongelmattomuustutkimus" saattaisivat olla vähintään yhtä oikeaan osuvia termejä.
Niin kyllähän se aika eri asia on mitataanko koulumenestystä vai sitä onko elämäänsä tyytyväinen. Jälkimmäinen lie aika paljon oleellisempi, mutta pahuksen vaikee mitata. Se olis toki suotavaa, ettei rikoksiin sortuis.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Niin kyllähän se aika eri asia on mitataanko koulumenestystä vai sitä onko elämäänsä tyytyväinen. Jälkimmäinen lie aika paljon oleellisempi, mutta pahuksen vaikee mitata. Se olis toki suotavaa, ettei rikoksiin sortuis.
Kai meille jotain (muka) yleispäteviä hyvinvointimittareita on keksitty. Helpompi lienee seurata yhden ihmisen onnellisuuden vaihtelua, kuin verrata kahden erillisen yksilön onnellisuuksia keskenään.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Millois tällänen hypoteettinen keskustelu on muka käyty? Naiset 70% keskustelusta hiljaa. GTFO. :D
Tämmönen tilanne voi toteutua vain jos puhutaan urheilusta tai autoista. Nykyään tosin näissäkin aiheissa harvenemaan päin tuo alle 30% osuus.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eilen arkkisiippa Kari 'Kartsa' Mäkinen pyysi homoilta anteeksi kirkon ja yhteiskunnan diskriminoivaa asennetta homoja kohtaan.

Päivi Räsäselle siis lisää tuskaa pj:n virkaan.

Örfil

Guest
Mulle ei tollaiset anteeksipyynnöt riitä. Joku on poltettava roviolla tai ehkä kaksikin.