M.O.T.Millois tällänen hypoteettinen keskustelu on muka käyty? Naiset 70% keskustelusta hiljaa. GTFO.
Itse panin merkille ihan saman seikan tässä taannoin. En kuitenkaan älynnyt tästä mieltäni pahoittaa vaan rupesinkin katsomaan näitä ohjelmia. Tämä homoseksuelli-propaganda sai minusta otteen ja käännyin homoseksuelliuteen kun opin näistä ohjelmista, että kaikki fägärit eivät tykkääkkään peppusexistä. Olen siis näiden ohjelmien uhri.Aukotonta tekstiä...Uskaltaako tässä yhteydessä käyttää sanaa aukoton, voi tulla homoviboja?
Facebookin syövereistä enämpi noita.
CIMmilläkö ne sitten ajelee?:doubtful:Itse panin merkille ihan saman seikan tässä taannoin. En kuitenkaan älynnyt tästä mieltäni pahoittaa vaan rupesinkin katsomaan näitä ohjelmia. Tämä homoseksuelli-propaganda sai minusta otteen ja käännyin homoseksuelliuteen kun opin näistä ohjelmista, että kaikki fägärit eivät tykkääkkään peppusexistä. Olen siis näiden ohjelmien uhri.
Enkös mä joskus tännekin linkittänyt videon jossa Stephen Fry yrittää vääntää asiaa rautalangasta ugandalaiselle pastorille. "Fellation and mutual masturbation."CIMmilläkö ne sitten ajelee?:doubtful:
Juuri tuohon homo-ohjelmaan minäkin viittasin.Enkös mä joskus tännekin linkittänyt videon jossa Stephen Fry yrittää vääntää asiaa rautalangasta ugandalaiselle pastorille. "Fellation and mutual masturbation."
Edit: Haa. Linkitin. Tonne. Taisin tosin tulla Ylelläkin Pride-viikolla.
Silmääni osui tuosta kuvan tekstistä varsin erityisesti kohta:**
Aukotonta tekstiä...Uskaltaako tässä yhteydessä käyttää sanaa aukoton, voi tulla homoviboja?
Facebookin syövereistä enämpi noita.
Niin sitähän voisi Yle lähettää ohjelmaa vaikka ihan pelkästään heteroseksuaaleille, jotka synnyttävät tulevia veronmaksajia :idea:. Veikkaan kyllä, että tuo Kimmo Kuure laskee synnyttäjiin senkin tahon, jonka osuus lapsen tekemisessä rajoittuu siihen, että ammutaan murot kulhoon yhdeksisen kuukautta ennen h-hetkeä.Toivottavasti alamme nähdä vastaisuudessa myös heteroseksuaalisen mallin antavia ohjelmia, koska heitä on kuitenkin valtaenemmistö kansasta ja koska he synnyttävät tulevia veronmaksajia.
Ihoni muuttui mustaksi, koska Obama.Itse panin merkille ihan saman seikan tässä taannoin. En kuitenkaan älynnyt tästä mieltäni pahoittaa vaan rupesinkin katsomaan näitä ohjelmia. Tämä homoseksuelli-propaganda sai minusta otteen ja käännyin homoseksuelliuteen kun opin näistä ohjelmista, että kaikki fägärit eivät tykkääkkään peppusexistä. Olen siis näiden ohjelmien uhri.
Tykkäähän juur naispuoliset homot naisista.No se vituttaa et ne ei tykkää naisista.
Rekkikset ei paljoa naista muistuta.Tykkäähän juur naispuoliset homot naisista.
Rekkikset ei paljoa naista muistuta.
Tulkitsin Raaserin vitsinomaisesti vihjailevan, että kaikki lesbot ovat epäfeminiinisiä, ns. "rekkalesboja". Nokitin Ellen Pagella.Mitä kauniin naisen kuva todistaa kun on puhe rekkiksistä?