Mikä niissä homoissa niin vituttaa?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mut hei mitäs jos leikittäis, että se olin minä, joka antoi mn97:lle jäähyn, niin sitten ei kai kenelläkään olis mitään ongelmaa tässä nyt :idea:?! Ei muuten, mutta kun tuntuu hiukan siltä, että jos FW08 tai Renngeist pistää jonkun jäähylle (tai moderoi jotenkin muuten havaittavasti) niin samat hiekkavitut on valittamassa jossain päin foorumia :doubtful:.
No haista nyt pitkä pieru. Suurimpaan osaan, aika harva ottaa mitään kantaa (pl. Toxicity, jolla on hiekoitusauto vaginassaan). Tähänkin otti kantaa ihan eri tyypit, kuin esim. tmoi:n banniin.
Vai väitätkö muka muuta?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
No, olin mä niissä molemmissa äimistelemässä. Mä olen varmaan sellainen nuori kapinallinen.

Örfil

Guest
Eikös Moccon pitänyt olla tänään omalla jäähyllä koska GIN, TRIPLE SEX ja KOSSU?

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
No haista nyt pitkä pieru. Suurimpaan osaan, aika harva ottaa mitään kantaa (pl. Toxicity, jolla on hiekoitusauto vaginassaan). Tähänkin otti kantaa ihan eri tyypit, kuin esim. tmoi:n banniin.
Vai väitätkö muka muuta?
Mulla on hiekkaa sulla harkkoja. :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eikös Moccon pitänyt olla tänään omalla jäähyllä koska GIN, TRIPLE SEX ja KOSSU?
Gin, tequila, rhum, vodka, triple sec ja cola.

Mutta ne kattotalkoot huomenna, niin otan vasta sitten ennen katolle nousua ettei oo mestarilla köntsät housuissa korkeanpaikankammoineen.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Vai väitätkö muka muuta?
Järjestynee, jahka tästä vääntäydyn punkan puolelle. Irtoaa kaasulatinkia varsin töötevästi yleensä silloin. Toi mun ilmaisu "Ei muuten, mutta kun tuntuu hiukan siltä, että jos" pitää sisällään sen verran tymäkän annoksen konditionaalia, että muutaman sepelilompsan päivystysvuorojen väliset erot nm97-gaten ja Tmoi-gaten kohdalla ei sitä vielä kovin pahoille lommoille kolhi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Järjestynee, jahka tästä vääntäydyn punkan puolelle. Irtoaa kaasulatinkia varsin töötevästi yleensä silloin. Toi mun ilmaisu "Ei muuten, mutta kun tuntuu hiukan siltä, että jos" pitää sisällään sen verran tymäkän annoksen konditionaalia, että muutaman sepelilompsan päivystysvuorojen väliset erot nm97-gaten ja Tmoi-gaten kohdalla ei sitä vielä kovin pahoille lommoille kolhi.
Siellä alkaa peli kohta. Eli älä mene vielä piereskelemään.

Muutaman agentin itse tässä päästellyt.:eek:

Mickey

Well-known member
eipä mitään

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ehkä olisi pitänyt antaa Mailisnuutisenkin jakaa agendaansa mistään tosiseikoista huolimatta.

Mickey

Well-known member
eipä mitään

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Gin, tequila, rhum, vodka, triple sec ja cola.

Mutta ne kattotalkoot huomenna, niin otan vasta sitten ennen katolle nousua ettei oo mestarilla köntsät housuissa korkeanpaikankammoineen.
Kuka stailas katon, Marko "Mä Mä, Mun mieliest, Mun stailaussuunnitelma" Paananen?

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Muutama vuosi sitten luin tutkimuksesta, jossa oli todettu että jos ryhmästä 30% on naisia, tai jos naiset käyttävät 30% puheajasta, miehet kokevat naisten dominoineen tilannetta. Näinköhän homoseksuaalit vs. heteroseksuaalit -asetelmassa riittää pienempikin prosentti? Niin kovasti tuntuu joitakin enemmistön edustajia ahdistavan se että vähemmistöstä puhutaan.