Mikä niissä homoissa niin vituttaa?

mn97

Banned
Mikä tämä yhteys on? Miten homoliitot aiheuttavat rappiota ja lamoja?
Katsos minä olen tutkinut tätä asiaa.

Harha on siinä, että ajatellaan, että talous on etusijalla ja sen jälkeen tulee kaikki muu. On ikään kuin aivan sama onko homoja, lesboja vai mitä, talous on kaiken keskiössä.

Näin asia ei ole. Etusijalla on biologia. Talous tulee vasta toisella tai kolmannella sijalla. Hyvä taloudellinen tilanne on seurausta kun biologiset asiat ovat kunnossa ja päinvastoin.

Tämä on pitkä tarina, mutta kun tarkastelemme tätä biologiaa, huomaamme sen yksinkertaisen asian, että homot eivät voit lisääntyä. Huomaamme sen, että yhteiskunta ei voi toimia ilman miehen ja naisen solmimaa liittoa, jota avioliitoksi voidaan kutsua, koska miehen ja naisen avioliitto ei ole mikään kapitalistinen, eikä kristillinen yksikkö, vaan biologinen yksikkö, joka on ollut olemassa ennen kapitalismia ja ennen kristinuskoa. Näin ollen tuhoamalla miehen ja naisen välinen biologinen liitto, tuhotaan samalla myös talous, koska talous pohjautuu biologiaan.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Oot vielä tyhempi kun luulin jos oikeasti väität että avioliitto on vanhempi instanssi kuin kristinusko.

Örfil

Guest
Poja, kuulkka ny: mää olen piolookine yksikkö :ahem:

Lunssila

Well-known member
Nyt tulee niin taagia settiä mn:ännältä, että otin pois iggestä!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jaahas, asiahan on just päinvastoin, kuten mn97 manaa.

Ainahan tuo on väärin arvannut.:p

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Minäkin olen tutkinut asiaa. Olen huomannut, että tädeillä on pinppi ja sedillä pippeli. Ne lisääntyy myös ilman liittoa. Ja jotkut tädit tykkää toisista tädeistä ja sedätki. Joillai ei oo niin välii. Ja se ei oo keltään pois se.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Minäkin olen tutkinut asiaa. Olen huomannut, että tädeillä on pinppi ja sedillä pippeli. Ne lisääntyy myös ilman liittoa. Ja jotkut tädit tykkää toisista tädeistä ja sedätki. Joillai ei oo niin välii. Ja se ei oo keltään pois se.
Ekkö ole muka kuullut, että tädillä voi olla munat.

ps. Ihan turha väitellä mistään tuon mn97 kanssa.:D

jjv

Arschloch

Harha on siinä, että ajatellaan, että talous on etusijalla ja sen jälkeen tulee kaikki muu. On ikään kuin aivan sama onko homoja, lesboja vai mitä, talous on kaiken keskiössä.

Näin asia ei ole. Etusijalla on biologia. Talous tulee vasta toisella tai kolmannella sijalla. Hyvä taloudellinen tilanne on seurausta kun biologiset asiat ovat kunnossa ja päinvastoin.

Tämä on pitkä tarina, mutta kun tarkastelemme tätä biologiaa, huomaamme sen yksinkertaisen asian, että homot eivät voit lisääntyä. Huomaamme sen, että yhteiskunta ei voi toimia ilman miehen ja naisen solmimaa liittoa, jota avioliitoksi voidaan kutsua, koska miehen ja naisen avioliitto ei ole mikään kapitalistinen, eikä kristillinen yksikkö, vaan biologinen yksikkö, joka on ollut olemassa ennen kapitalismia ja ennen kristinuskoa. Näin ollen tuhoamalla miehen ja naisen välinen biologinen liitto, tuhotaan samalla myös talous, koska talous pohjautuu biologiaan.
Se ei ole homostelua, jos tekee tutkimusta!

Nurtsi

Registered Loser
Minä olen tässä juuri tutkinut tälläsiä asioita ihan omassa päässäni.

On tosi huono asia, että jokaisella on äänestysoikeus. Äänioikeuden saadakseen pitäisi läpäistä sellaiset psykolgiset testit, jotta kaiken maailman foliohatut ei pääse millään tapaa vaikuttamaan tosimaailman asioihin. Homoille ei mitään äänioikeutta kannata edes koittaa antaa kun kuitenkin yrittävät pakottaa koko ihmiskunnan homouteen ja täten peppuseksiin!

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Joku viisas joskus sanoi että jos yhteiskunta ei kestä homoliittoja, niin sen on ehkä aikakin kaatua.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää

https://www.youtube.com/watch?v=wejE_37dx_A

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Homoille ei mitään äänioikeutta kannata edes koittaa antaa kun kuitenkin yrittävät pakottaa koko ihmiskunnan homouteen ja täten peppuseksiin!
Siksipä juuri suosittelen seipäänheittäjienkin suosimaa pihkavoidetta tuonne pakaroihin ja peppureiän ympärille. Ettei vaa pääse tuikkaamaan.