Mikä on mielestäsi ikävin ja helppoin oksennettava eväs?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Panttaan vastaustani vielä hetkisen.

Pollia ette saa, kostoks.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Vois luulla, että pelkän veden ulkoistaminen yläkautta olis helpointa, vaan näin ei suinkaan ole. Se polttaa keskivertoa kiinteää ravintoa enämpi poistumismatkallansa.

Kai se joku hernari vois olla helpoin tapaus. Näyttääkin samalta molempiin suuntiin mennessä.

Edit: Tarkemmin mietittynä kaikki paitsi hernari. Ihan vaan ollakseni eri mieltä FM08:asin kanssa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Banaani on myös aika mukavan pehmee ja sitoo myös vatsahappoja mukavasti :yuck:

oldez

Well-known member
Kossubattery on hiton ikävä. Ruisleipä sen sijaan tulee aika mukavasti ulos.

Ria

Jäässä
Ei oo tästä aiheesta tullu tehtyä järin kattavaa tutkimusta, mutta vesi tulee ulos helposti, jos sitä on vaan juonu tarpeeksi, jotta mahahapot on laimennu. Juustonen kala-, kukkakaaali-, parsakaalilaatikko on sellanen, että oksettaa vähän ajatus vieläkin ja siitä mahataudista jonka alkamista ennen tota tuli syötyä on varmaan vuosi. Varmaan mikä tahansa juustonen "raskas" ruoka on paha. Ei koostumus, mutta se maku ylöspäin tullessa. :yuck:

Mangelo

Well-known member
Atrian roiskeläppä jaffalla tulee ulos ihan kivasti.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mukava helppo on mustikkasoppa, vaikka näky onkin karmee.

Ikävin on paistetut ruoat, jotka huonosti pureskeltu.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mitä miedompi maku, sen parempi. Ei jää vuosien traumaa kyseisestä makuaineesta.
Joskus ala-asteella mulla tuli oksennustauti sellaisena päivänä kun olin syönyt hernekeittoa, semmoista koulun keittoa, aika mautonta siis.

En muuten syönyt n. 10 vuoteen hernekeittoa sen jälkeen.

oldez

Well-known member
Joskus ala-asteella mulla tuli oksennustauti sellaisena päivänä kun olin syönyt hernekeittoa, semmoista koulun keittoa, aika mautonta siis.

En muuten syönyt n. 10 vuoteen hernekeittoa sen jälkeen.
Kerran kaveri oksensi vieressä kebabia ja mä söin vieressä kebabia (en samaa). Oli hyvä kebab.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Appelsiinitäysmehu on aika mukavaa, ei paljoa maku muutu jos suht pian tulee ylös ja peittää muita yrjömpiä makuja kivasti myös.

Ikävämmistä ei tule mitään yksittäisiä mieleen, mutta sellaiset aineet, jotka tekee ykästä sellaista sitkeää ja katkeamatonta jojoa on epämukavia oksentaa.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Oksensin edellisellä kerralla vettä. Ei ollut kauaa mahassa ollut, joten oli aika iisi homma.

Mikä tahansa puoliksi sulanut ruoka/eines on ärsyttävää oksentaa.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Vesi on helppo oksentaa siinä vaiheessa kun vatsa on jo muuten tyhjentynyt yläkautta. Täysin tyhjästä pötsistä ei tule kuin muutama tippa happoja karmean kakimisen jälkeen ja siintä tyhjän okseamisesta tulee vain pää kipiäksi.

Pahinta oksessa on sattumat, jotka jäävät suuhun operaation jälkeen ja aiheuttavat uuden oksereaktion.

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Ikävimmistä: valmisroiskeläpät mallia grandiosa/saarioinen, salmari yms makeahkot alkoholijuomat,
Helpoimpia: keittoruuat ylipäänsä, kahvi ja perus köttbullarit.

Örfil

Guest
Jäätelöäkin on muuten paha oksia, jos se alkaa vaahtoutumaan ulos tullessaan.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Autossa etupenkin auringossa lämmennyt Ruskaja-vodka, muovipullossa totta kai. Ei ehdi vatsaan asti.