Mikä on vialla

  • Viestiketjun aloittaja Tose
  • Aloituspäivämäärä

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Miksi kursori katoaa muutaman sekunnin välein vastauskentästä ja joudun koko ajan ihmettelemään, mihin se äsken kirjoittamani katosi. Liittyisiköhön se jotenki mainosbanneriin?
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Albert Oil:
Ei vaan orastavaan seniiliyteen.
Toivon viisastelun loppuvan jo alkuunsa, sillä tämä on todella ärsyttävää.

Mittasin äsken tätä kirjoittaessani: Kursori pysyi pisimmillän 20 s vastausruudussa. Onko tämä muka vain minulla (W2k ja IE 6.0). Onko tämä Bill Gatesin kosto siitä, että en ole ostanut XP:tä?

Editoin tätä nyt Mozillalla ja kas kummaa: kursori ei katoa minnekkään. Nyt ei vain lihavoitu tule sinne, missä kursori on ja kursori ei vilku, kuten IE:ssä tekee.

<small>[ 09-01-2003, 22:45: Message edited by: Tósé ® ]</small>
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Viisastelu on kivaa, paitsi silloin kun ei ole itse viisastelemassa :p .

Itselläni ei moista ongelmaa ole f1-forumilla. Eikä muuallakaan ole tullut vastaan, paitsi hotmailissa muistaakseni jos mailia olen kirjoittamassa, niin siinä esiintyy muistaakseni aina kerran tuollainen ilmiö.

Tuntemattomia ovat tietokoneiden tiet.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Tósé ®:
Nyt tää niiku skulaa IE:lläkin.
Jos jollain muulla on vastaava ropleema, niin voisi olla ihan paikallaan informoida tähän, että miten ratkaisit tuon kiusalliseksi kuvailemasi ongelman.
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Wilpuri:
Tósé ®:
Nyt tää niiku skulaa IE:lläkin.
Jos jollain muulla on vastaava ropleema, niin voisi olla ihan paikallaan informoida tähän, että miten ratkaisit tuon kiusalliseksi kuvailemasi ongelman.
En mitenkään, se vain alkoi itsestään toimia. En edes koko aikana epäillyt ongelman johtuvan koneestani vaan tästä keskustelu-softasta; lähinnä java-skriptien ja tämän IE-version yhteensopivuudesta.
 

jukkis

Well-known member
Liittynyt
18.2.1999
Viestit
3181
Päädyit siis tuohon yleisimpään ratkaisuun tietokonehommissa...
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Tällä kertaa olen totaalisen viaton! :) Siis, mitä tähän asiaan tulee. :rolleyes:
 
Ylös