Mikä sinua pelottaa?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Me ollaan paljon töissä puhuttu siitä, että miten meitä tyttöjä pelottaa olla yksin kotona ja kävellä illalla ja että sängynalla voi olla joku tai kaapissa ja henkilökohtaisesti pystyn kuvittelemaan kaiken mahdolliseksi. Ihan että tänne kerrostalo asuntoon hyppää yläkerran naapurista ihmisiä meiän parvekkeelle ja murtautuu ym.
Niin sitten aina mietin että mikä miehiä pelottaa?
Ja nyt en tahdo kuulla niitä sellaisia perus pelotteita kuten, -Perheelle käy jotain tai että sairastuu ym. Vaan ulkoisia asioita jotka pelottaa?

Mulla on teoria. Kerron sen myöhemmin.
Kerro se teoria. Nyt on tarve.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Elämä aina välillä.

Yleensä sitä yrittää puskee lujana ja määrätietoisena kohti jotain, mitä ei itsekkään välttämättä tajua....

Mutta välillä tulee aika lujaa päin alvettia. Eikä sitä aina välttämättä haluais :dunno:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Parempi kysymys kuitenkin lienee et kuka helvetti sä oot, ja miten sä keskustelet muille ihmisille?
Se on forumin äijien uus lemmikki. Tykätty hahmo. Kerjätään kaikki sen huomiota. Kukaan ei silti saa. Ei anna. Korkee moraali.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Jaaha, Round 1 oteltu ja kongi soi. Seuraavaksi odotellaan Round 2:n alkamista. Ihan hyvä eka erä oli.
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Ensinnäkin, se on laiskiainen.
Toiseksi mie oon namupala. Ja sitkeempi kun moni muu.
Ja turvaudun mielikuvitus muumeihin ja kuvittelen osaavani karatea ja näyttäväni ninjalta jos alan tappeleen.
Parempi kysymys kuitenkin lienee et kuka helvetti sä oot, ja miten sä keskustelet muille ihmisille?
Etköhän tiedä jo ihan hyvin kuka olen, ja mikä sä oot tekee must mitään arvioo?! Ha!?
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Etköhän tiedä jo ihan hyvin kuka olen, ja mikä sä oot tekee must mitään arvioo?! Ha!?
Miks mä tietäisin hyvin kuka sä oot? Sä luulet mun avatarta apinaks. Ihan yhtä paljon mä oon kiinnittäny huomiota sun juttuihin.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Abduktiota, varauksin.

Muuten olisi mielenkiintoinen kokemus, mutta jos tekevät lääketieteellisiä kokeita. Vaikka poraavat vaakasuunnassa reikiä hampaisiin, tai muuta vastaavaa.
Mä en kyllä ymmärrä, että kuinka Voiman tasapainoon saattanut hahmo voi pelätä jotain avaruuspellejä?
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
No just semmonen tunne vaan että niskakarvat nousee pystyyn ja teräs näkö paranee ja lihakset jännittyy kun keho valmistautuu reagoimaan nopeasti ja järkevästi mihin tahansa. Sen tyyppistä. Että on tunne että alkaa hieman pelottamaan.
Njooh.. Kyllähän tota on ollu, mutten mie laske sitä peloksi varsinaisesti. Siinä on vaan valmistautunut sellaiseen vaaratilanteeseen joka riskianalyysin pohjalta on mahdollinen. Ikään kuin pienoiskoossa se mitä myö tehdään työksemme..

---

Ahas, jahas.. Prototyyppiblondi teki kampäkin viimein, kuningas alkomahoolin avustuksella epäilemättä. Annetaan nyt vielä yks mahdollisuus, olen mie sen verran joviaali.
 
Viimeksi muokattu:

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Njooh.. Kyllähän tota on ollu, mutten mie laske sitä peloksi varsinaisesti. Siinä on vaan valmistautunut sellaiseen vaaratilanteeseen joka riskianalyysin pohjalta on mahdollinen. Ikään kuin pienoiskoossa se mitä myö tehdään työksemme..
No niin eli et sit periaattees pelkää. Oot vaan pro.:ahem:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16906
Reaktio tästä sun viestistä oli aivan hillitön nauru! :D Ei voi mitään mut asiaan. Oli ihan pakko laittaa.

Ei helvetti! Voiks tää oikeesti olla totta! Mikä sä oot? Lara, sen alla lukee namupala, kuvana joku apina.
Mee ihmeessä jonnekkin itsepuolustuskurssille / hommaa ase tai jotain. Kuulostat niin avuttomalta/pelokkaalta ihmiseltä ettei ikinä!
BTW... Miten ikinä uskallat lähteä kotoos tai matkoille ikinä mihinkään!?? Hommaa ihmeessä apua! :thumbup:
Mua taitaa eniten pelottaa tälläiset viestit täällä foorumilla. Jokatapauksessa kuitenkin yhdyn hyvin samoihin asioihin mitä Nipsuhuuli ylempänä kiteytti.
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Mua taitaa eniten pelottaa tälläiset viestit täällä foorumilla. Jokatapauksessa kuitenkin yhdyn hyvin samoihin asioihin mitä Nipsuhuuli ylempänä kiteytti.
Ei sul nyt kyl enää oo mitään syytä olla katkera Jonsku! Pää pystyyn mies! Ja ota se ku mies!!!
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Krapulassa pelottaa joskus tuleva yö ihan tosissaan.
 
Ylös