Captain Howdy
Well-known member
www."#%¤#.fi ei toimi!
Inssi ollaan yhä edelleen. Toimenkuva (ja yritys ja paikkakunta) on vain vaihtunut sitten viime kirjoituksen, tosin ei tuohon mitä varmaankin olen tuolloin hakemassa ollut. Päällikkötasolla yhä edelleen pikkupiruna pompotellaan jäppisiä aina silloin kun virheostojen tekemisiltä ehtii.Matxi sanoi:En muista mitään todellista ammattia mihin olisin halunnut. Nyt ollaan logistiikkainssi ja tällä hetkellä kuljetuspäällikkö. Ihan jees mutta ensi viikolla haen yhteen toiseen duuniin, katsotaan miten käy!
Eli vähemmän hienosti sanottuna: kävit pääsykokeissa ja sut hyväksyttiin?JOC sanoi:Intissä ollessani sain maanpuolustuskorkeakoulusta maisterioikeuden
No minusta sitten tulee eläkeläinen 2009, mutta kunhan nyt näön vuoksi jotain olen yrittänyt.. En kyllä kadu siltikään, opiskeluaika kivaa, etenkin se, joka koulun ja kampuksen ulkopuolella.kouvotsvoni sanoi:Ei ole vieläkään selvinnyt, että mikä haluaisin olla isona, vaikka yliopistoonkin pääsin kansantaloustiedettä opiskelemaan :nope:
Aivan. Yo-paperithan mulle anto ton oikeuden. Sinänsä kuitenkin olin ihan täysillä liikkeellä.PekPoy sanoi:Eli vähemmän hienosti sanottuna: kävit pääsykokeissa ja sut hyväksyttiin?
PekPoy sanoi:Eli vähemmän hienosti sanottuna: kävit pääsykokeissa ja sut hyväksyttiin?
Tossa Syvälammella oli tota kuvausta vastaavaa sakkia töissä. :ahem:Thyella sanoi:sanotaanko nyt vaikka nain etta mahdollisimman kansainvalista toimintaa kera mahdollisimman monen kielen niin i'm happy.
Onko siihenkin joku kuuloraja?Thunder sanoi:Päätin lääkäriksi, ei pääse myöskään kuulon takia.
Olishan se nyt aika koomista kun lääkärin ja potilaan keskustelu menis jotakuinkin näin:S.A sanoi:Onko siihenkin joku kuuloraja?
Miten voi olla mahdollista, että pystyt olemaan normaalisti työelämässä, mutta et voisi olla kuitenkaan lääkärinä kuulon takia?Thunder sanoi:Minun piti tulla isona poliisiksi, ei pääse kuuloni takia. Päätin lääkäriksi, ei pääse myöskään kuulon takia.
Ei sitä kaikissa hommissa tarvitse normaalia kuuloa. On aika paljon hommia, joita jonkin sortin invaliditeetti ei haittaa lainkaan, toisissa taas se voi olla este. Esimerkiksi pyörätuoli-invalidi voi ihan hyvin vääntää koodia, mutta varastomiehen hommat ei oikein suju.JOC sanoi:Miten voi olla mahdollista, että pystyt olemaan normaalisti työelämässä, mutta et voisi olla kuitenkaan lääkärinä kuulon takia?
Tietysti voi. Oletin vain että alan hommissa tälläkin hetkellä tarvittaisiin normaalin kanssakäymisen mahdollistama kuulokyky.jps sanoi:Ei sitä kaikissa hommissa tarvitse normaalia kuuloa. On aika paljon hommia, joita jonkin sortin invaliditeetti ei haittaa lainkaan, toisissa taas se voi olla este. Esimerkiksi pyörätuoli-invalidi voi ihan hyvin vääntää koodia, mutta varastomiehen hommat ei oikein suju.
Kokki/Duunari.
Päivähoitotädin (n. 1988) mies oli kokki ja silloin halusin itsekin sellaiseksi. Toki en pitäisi poissuljettuna edelleenkään jos opiskelemaan tulee vielä mentyä.
No kyllähän me niitä pinkkejä räiskäleitä saatiin paistettua yhdessä viime viikolla. Muutama pisara elintarvikeväriä vaan.Cmoney taitaa kaurapuuron mutta siihen se kokkaaminen jää ja hyvä niin. Ei vaimo ole ihan työtön keittiössä :thumbup:
Riippuu mistä kantilta kattoo. Enpä ole Bugattia tm ajelemassa.Öö ne autot ois kyl nopeita...