Mikä sinusta tulee isona?

jjv

Arschloch
Olen maanläheinen estetiikkateknikko ja lievä humanisti.
Jätkästä tulee isona haudankaivaja. Hianoo hommaa. Hautuumaan mummot kumoon piänellä kaivurilla, mutta kuitenkin lievä pahoittelu perään.

markoj

Custom User
Jätkästä tulee isona haudankaivaja. Hianoo hommaa. Hautuumaan mummot kumoon piänellä kaivurilla, mutta kuitenkin lievä pahoittelu perään.
Ei paskempi homma. Taidan alkaa kartoittamaan mahdollisuuksia. Pitääköhän haudankaivajan kuulua kirkkoon? Pikkukaivuria olen aina halunnut kokeilla. Isolla oon pikkusen päässyt sohlailemaan.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Meijerivastaavan virallinen tarkkailija ynnä toimenpideavustaja.

Pitää teettää sellanen avattava käyntikortti et mahtuu koko titteli.

jjv

Arschloch
Pitääköhän haudankaivajan kuulua kirkkoon?
Varmaan se olis laitonta sellasta ruveta vaatimaan, mutta voi olla ettei kirkkoonkuulumaton tule valituksi kyseiseen virkaan. Muistaakseni joku ennakkotapaus tuosta on olemassa.

Ollessani kesätöissä hautausmaalla pääsin kerran pienen matkan ajamaan simmosella kaivurilla ja olihan se vallan huikea kokemus. Kun vielä seuraavana kesänä pääsin kokeilemaan lakaisukonetta niin pikkupoikana tehdystä "suurimmat haaveet" -listasta sai kahden ylimmän perään laittaa ruksin. Kun vielä pääsis lossia ajamaan, niin elämä olis valmis.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tää toikki väitti etusivulla, että minusta tulee isona Jussi.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
tekniikka tiina
Sama.

Hiukka huono testi. pahinta tossa on nuo ja sanat noissa kysymyksissä. Siis mua kiinnostaa historia mutta politiikka ei.
Samaa moitin. Mulla on ajokortti, mutta en mää työkseni haluaisi ajaa mitään. Trukilla tulee nykytyössä päästeltyä ja vaikka ainakin jonkinmoisen kortin sekin nykyään vaatii, niin siitä ei liene kuitenkaan kyse.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Tämä on niinkun hieman kaksipiippuinen juttu, sillä jos olet jo iso niin pitääks silloin kysyä mikä sinusta tulee pienenä tai vanhana?.

jjv

Arschloch
Trukilla tulee nykytyössä päästeltyä ja vaikka ainakin jonkinmoisen kortin sekin nykyään vaatii
Heiiiiiii, nyt vähän off-topicia: miten teillä on työnantaja tulkinnut tuon trukkikortti hommelin, että suoritetaanko se kurssi kerran/jannu vai uusitaan aina tietyin väliajoin? Kun meillä ovat päättäneet, että joka toinen vuosi käydään ihan sama melkein työpäivän mittainen kurssi. Ei se kurssinpitäjä ehdi siinä ajassa edes keksimään uusia vitsejäkään.