Miten se ollaan?Vittu mitä paskaa.
Miten se ollaan?Vittu mitä paskaa.
Varmaan siullekin valkenee kun vietät täällä vielä neljä vuotta.Miten se ollaan?
Jätkästä tulee isona haudankaivaja. Hianoo hommaa. Hautuumaan mummot kumoon piänellä kaivurilla, mutta kuitenkin lievä pahoittelu perään.Olen maanläheinen estetiikkateknikko ja lievä humanisti.
Ei paskempi homma. Taidan alkaa kartoittamaan mahdollisuuksia. Pitääköhän haudankaivajan kuulua kirkkoon? Pikkukaivuria olen aina halunnut kokeilla. Isolla oon pikkusen päässyt sohlailemaan.Jätkästä tulee isona haudankaivaja. Hianoo hommaa. Hautuumaan mummot kumoon piänellä kaivurilla, mutta kuitenkin lievä pahoittelu perään.
Kankaistenkadulle Hlinnaan sitten vaanMeijerivastaava.
Oppisopimus Alpun kans?Pulsuksi kouluttaudutaan pikkuhiljaa.
Varmaan se olis laitonta sellasta ruveta vaatimaan, mutta voi olla ettei kirkkoonkuulumaton tule valituksi kyseiseen virkaan. Muistaakseni joku ennakkotapaus tuosta on olemassa.Pitääköhän haudankaivajan kuulua kirkkoon?
Ei, ollaan vaan sattumoisin samalla kurssilla. Ei ole labrojakaan tehty kuin muistaakseni kerran yhdessä.Oppisopimus Alpun kans?
Jaaha, sun peli on menetetty!Tää toikki väitti etusivulla, että minusta tulee isona Jussi.
Ihan hyvin.Miten se ollaan?
Sama.tekniikka tiina
Samaa moitin. Mulla on ajokortti, mutta en mää työkseni haluaisi ajaa mitään. Trukilla tulee nykytyössä päästeltyä ja vaikka ainakin jonkinmoisen kortin sekin nykyään vaatii, niin siitä ei liene kuitenkaan kyse.Hiukka huono testi. pahinta tossa on nuo ja sanat noissa kysymyksissä. Siis mua kiinnostaa historia mutta politiikka ei.
Heiiiiiii, nyt vähän off-topicia: miten teillä on työnantaja tulkinnut tuon trukkikortti hommelin, että suoritetaanko se kurssi kerran/jannu vai uusitaan aina tietyin väliajoin? Kun meillä ovat päättäneet, että joka toinen vuosi käydään ihan sama melkein työpäivän mittainen kurssi. Ei se kurssinpitäjä ehdi siinä ajassa edes keksimään uusia vitsejäkään.Trukilla tulee nykytyössä päästeltyä ja vaikka ainakin jonkinmoisen kortin sekin nykyään vaatii