Mikä vaivaa F1-forumia? Missä tähdet?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Oopee (mm. kymmeniä tuhansia postauksia..), Formulanomi (ei tarvinne perustella), JA (Kaikkien aikojen tehokkain kiukuttelija ), Dominic, Kouvotsoni, ITG jnejne..

Mikä heitä yhdistää? Uskomattomia kommentoijia, jotka murskasivat niin foorumin-tulokaskauden keskustelutilastot kuin muutkin tilastot uuteen uskoon sellaisella tavalla, ettei niistä ennätyksistä monia tulla koskaan rikkomaan.

Mitä Forumilla on nyt ja tulevaisuudessa? Lumipalloa varauksella lukuunottamatta ei juuri mitään. JA edelleenkin ylivoimainen ykköskiukuttelijamme parhaalla foorumilla, yli 40-vuotias eläkeläinen nakuttaa tasaiseen tahtiin minkä paikat vaan koossa pysyy..

Kurskista varmaan kuullaan vielä jatkossakin, lahjakas tyyppi, mutta muuten on kyllä hiljaista nuoressa polvessa.. Onko vika valmennuksessa vai missä, mutta eihän tää homma nyt näin toimi, ettei uusia huippuja ole näköpiirissäkään Tämä näkyy niin junnujen surkeassa kansainvälisessä voorumimenestyksessä kuin ihan katsomalla ketä löytyy top 50 keskustelijan joukosta voorumista tänä päivänä. Jatkoaikakin on pari valovuotta edellä..
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Nomi kiskaisi ässän nuorisohousujen takataskusta.

Kyllähän F1-forumia vaivaa ihan silkka aikaansaamattomuus ja muniin puhaltelu.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Konfliktithan tuppaa aktivoimaan muuten hiljaista sakkia. Kuten esim. Nomi aktivoituu aina kun joku korottaa ääntään.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Timoteus? Hiljanen on SueTomikin ollu juu. Liekö Tongalla vai.
 

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
Syyhän on selvä. Me ollaan tekemässä sukupolvenvaihdosleikkausta tänne kurskin johdolla. Vanhoille pieruille laitetaan monon kuva selkään. Kaikki huipentuu 6.11.2011.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Voinen paljastaa oman kantani. Kaiken takana on markoj, kuten jotkut jo osasivatkin arvailla.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18371
Sitä pitää vaan tarttua rohkeesti tilanteeseen ja alkaa kirjoitttamaan sellaista settiä että oksat pois.

Itse en itseäni noteeraa tulevaisuudeksi ("The King of the World"), olen pikemminkin hiljainen hissuttelija joka ei uskalla sanoa kaikkea mitä haluaisi. (Kait minulla sitä tietoisuutta joidenkin asioiden laidalta löytyy paljonkin, mutta en vain tänne niitä julkaise)
 

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
Sitä pitää vaan tarttua rohkeesti tilanteeseen ja alkaa kirjoitttamaan sellaista settiä että oksat pois.
Itse en itseäni noteeraa tulevaisuudeksi ("The King of the World"), olen pikemminkin hiljainen hissuttelija joka ei uskalla sanoa kaikkea mitä haluaisi. (Kait minulla sitä tietoisuutta joidenkin asioiden laidalta löytyy paljonkin, mutta en vain tänne niitä julkaise)
Onko tulevaisuus ja maailman kuninkuus muka sama asia?
 
Ylös