Ensimmäiset 45 minuuttia katseltiin, kun minardit tahkosivat nopeimpia kierroksia.
Sitten ähkittiin tuskasta kun Häkkisen nopealle vedolle tuli ruuhkaa eteen.
Ei se vanha 60-minuutin systeemi taannut, että nopein kuski pääsi paalulle, päinvastoin. Tuurista se oli kiinni aika paljon (eli ei ruuhkaa nopealla vedolla) ja taktinen osuus jäi lähes kokonaan pois (no, senverran taktiikkaa oli mukana, että osattiin lähteä oikeaan aikaan radalle).
Monella taitaa kummitella mielessä Häkkisen legendaarinen Imolan paalu, kun sivuluisussa vedeltiin paaluaika, vaikka sektoriaikojen perusteella ei siltä näyttänyt.
Muutenkin tuo 60 min/12 kierrosta oli yhtä sekamelskaa, eipä siitä aina hirveästi ottanut selvää kuka oli ajamassa paalua. Kaivakaan ne wanhat VHS-nauhat tallesta ja katsokaa...
e: ja minusta bensakuormien arvailu on jo vedonlyönninkin kannalta erinomaisen nautinnollista
e2: Ja laskeeko esim. Kimin Ranskan aika-ajokierros hänen raakanopeuden arvostustaan? Mielestäni päinvastoin kun kisassa kaikille selvisi, kuinka painavalla autolla Räikkönen ajoi aikansa...