Jotenkin arvasin, että Bobakki tulee tietojani korjailemaan. En lähtökohtaisesti syyttänyt Gascoynea menestymättömyydestä. Enhän?En ymmärrä. Budjettiinsa nähden talli pärjäsi vähintäänkin kohtalaisesti, siitä ei oikein pääse mihinkään. Lähtökohtaisesti tosi hölmö ajatus syyttää pääsuunnittelijaa siitä, että selkeästi huonoimmilla resursseilla toimiva talli on sarjan viimeinen. Se toki jo tiedettiin, ettei Gascoyne ole helpoin tyyppi ja siksi ainakin suuremman tallin johtoon varsin epäsopiva.
Minä en uskonut Force Indiasta mitään. Eri lähteista luin budjetin keskiarvoksi 120- 170 milj. usd. Eli siinä pyöritään missä muutkin pikkutallit ovat aikoinaan pyörineet. Eikä viimeinen tila siltikään maistu kummemmalta menestykseltä, vaikka asiaa kuinka kääntelen.
En katsonut viimeisintä kautta kovinkaan tarkasti, kiitos opintopaikkani ja Maikkarin lyhennettyjen lähetysten. Muistaisin kuitenkin Fisicon nöyryyttäneen joskus jätkää jos muutamaa. Mitä sitten? Sellaista sattuu. Ja kun pääjohto ei itseään lähde erottamaan, ja jotakin radikaalia tarttis tehdä, niin se pääsuunnittelijan palli on ollut aina kovin tuulinen.