Miksi Alonso ei vaan nappaa

M.Webber

Well-known member
Taidan olla takinkääntäjä. (Jos) ja kun Kimi ei voita mestaruutta, toivon että Alonso voittaa. :p

Vihaaminen on turhaa energian haaskaamista ja Alonso on loistava kuski, niin kuin Kimikin.
Olen kääntänyt taas takkiani. :eek: Olen lämmennyt Alonsolle ja pidän loistavana kuskina, mutta tämä loppuvuoden mediapeli on ruvennut ärsyttämään.

Alonso pelaa psykologista peliä vähättelemällä Vetteliä, vähättelemällä autonsa suorituskykyä, ei myönnä virheitään jne.. Hyvin inhimillistä siis, mutta ei istu minun pirtaan.

Pidän järkevänä Ferrarin taktiikkaa ottaa Massalle rangaistus ja hyväksyn sen, mutta asialla ylpeileminen on jo liikaa. :nope:

Mutta, kukin tyylillään ja Fernandon ja Ferrarin liitto on kuin "match made in heaven".

Peukutan Vettelin mestaruuden puolesta. :thumbup:

Viimeksi muokattu:

Hookah

Elämäntapaintiaani
Mua Alonso nappaa yllättävänkin hyvin nykyjään. On kertynyt roimasti sitä iän tuomaa wittiä, on jotenkin ironinen persoona. Radalla sitten ylivoimaisesti pakan kovin kilpa-ajaja. Todella säälimätön vastustajiaan kohtaan. Nuo samuraihassuttelut kirvoittavat makeita nauruja täällä päässä, rakastan Fernandon vilejelmää rutikuivaa huumoria. Kaikille ei tietenkään aukea mikä on ihan ok.

Saattaa olla, että nimenomaan kuristavan parisuhteen jättäminen taakse on avannut henkiset takalukot ja tuonut esiin oikean Fernandon. Poikamiehenä on helpompi hengittää, kun sirkus muuten hönkii niskaan. En samaistu yhteenkään toiseen F1-kuljettajaan kuten Alonsoon.

T.K

Sähkö-ukkeli
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Ei se ole tuuria jos kilpailija tekee itse riittävän nopean, mutta epäluotettavan, auton.
Palaan senverran tähän kommenttiin, että se on kilpailevan tiimin insinöörin/isinöörien moka, jos autosta on tehty epäluotettava, ei itse kilpailijan.
Ei kuljettaja pääse vaikuttamaan suunnitteluvaiheessa tekniikan luotettavuuteen.

WebSlave

Trackman
Palaan senverran tähän kommenttiin, että se on kilpailevan tiimin insinöörin/isinöörien moka, jos autosta on tehty epäluotettava, ei itse kilpailijan.
Toki, mutta se on yksi paketti, joka mestaruudet ja sijoitukset hankkii tai menettää. Sekä kuskin että tiimin/auton pitää toimia eikä toimimattomuus ole toisen kuskin tai tiimin tuuria.

Cmoney ei "kilpailijalla" viitannut pelkästään kuskiin.

junnu146

Well-known member
Maksukuskihan toi on.. samaa luokkaa maldonadon kans.. mitä nyt vahingos on mennyt voittamaan parhaalla autolla kaks mestaruutta kuten vettelkin.. luulee itsestään liikoja ja vähättelee muita..

uuci

Well-known member
- asenne
- tyhjistä asioita valittaminen
- muiden syyttely omista virheistä
- mukana monessa kyseenalaisessa tapahtumassa