Millä autolla ajoit autokoulun ja inssin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Myllis sanoi:
Siihen aikaan (85) ihan uudella 300 sarjan bemulla.

No johan jotenkin mä luulin että Myllis ois kolmenkympin korvilla mutta sehän on vanha pieru, melkein yhtä vanha kuin mä.

Ite ajelin jollain kevyellä Mersun kuorma-autolla yhtä tuntia lukuunottamtta, kun käytiin Lahdessa harjottelemassa kaupunkiajoa.

Haa.

Sammypiru sanoi:
Tolla Mersulla ja totta, kyllä sitä ajamalla sai kuorma-autokortin, heh.

autot2_uusi.jpg

Saman näkösellä Mersulla, mut jonniin verran vanhemmalla mallilla. Ja Saab 900:lla. Inssi em. Mersulla.

Niinjuu...autokoulussa ajoin myös Mersun kuormuria, mutta oli vanha ja vaihtui just sopivasti ennen inssiä uuteen. Ne pari henkilöautotuntia ajoin kolmesataasarjan Bemarilla.

K.Yrjola sanoi:
Itsehän en ole ollut autokoulussa tai ajanut autoa lain.
Sun pitää käydä semmonen kypsyyskoe. :ahem:

Olenko mä ainut joka on ajanut Mersun henkilöautolla (Taxi-Mersulla) ajokorttini? :doubtful:

Itsehän en ole ollut autokoulussa, mutta ajanut autoa lain muutaman kerran.

Prrrmmmmm PRRMMMMMMM Prööönnnmmm!!!!

ja sitten kun vaihdoin kakkosen 'silmään': Prrrmmmmmm pröööömmmm PRRRRMRMMMMMM!!!!!

Kunnes painon kytkintä sekä jarrua.

Meidän ikivanhalla Passatilla. Isä hoiti opetuksen opetusluvalla.

Captain Howdy sanoi:
Prrrmmmmm PRRMMMMMMM Prööönnnmmm!!!!

ja sitten kun vaihdoin kakkosen 'silmään': Prrrmmmmmm pröööömmmm PRRRRMRMMMMMM!!!!!

Kunnes painon kytkintä sekä jarrua.
Olisit vapauttanut käsijarrun.

Oli suuntavilkkua, syyläriä, pölykapselia ja montaa muuta! Kyllä siinä oli jännää!

- MP (nykyään A, silloin MP -kortti, joka oikeutti ajamaan kaikkia moottoripyöriä kuutiotilavuudesta riippumatta) 16 -vuotiaana Suzuki 250cc
- ABC 18 -vuotiaana MB 1913
- ABCE 21 -vuotiaana Scania H-142 + täysperävaunu -yhdistelmä 22 m.

ja kaikki inssit kerralla OK. Kirjallisissakaan ei ollut yhtään virhettä missään kokeessa. (no, olihan isällä tuolloin autokoulu, joten kustannuksiakaan ei tullut, ei ainakaan minulle)