Millainen F1 fani olet?

F1 Keisari

Well-known member
Liittynyt
10.2.2009
Viestit
88
Eli tämän treadin, kysymys kuuluu millainen F1fani olet?

Vaihto ehdot


Hardcore fani

Piirteitä ovat:
-Fanattinen formuloiden seuranta kaikissa mahdollisissa muodoissaan.
-Pitää F1:siä ainoana oikeana urheiluna.
-Kaiken maailman nippeli tiedon hankinta kuskeistä, autoista radoista yms...
-Puhuu Fanaattisesti formuloiden paremmuudesta muihin auto sarjoihin verratuna
-Käyttää kaiken vapaa aikanssa formuloihin.

Aktiivi fani

Piirteitä ovat:
- Katsoo kaikki mahdolliset formula ohjelmat tv:stä.
-Nippelitiedot ovat hanskassa.
-Ei pidä formuloita niin ylivoimasena lajina muita vastaan mutta kuningas lajina kumminkin.
-Seuraa muitakin auto sarjoja mielenkiinnolla.

Perus fani

Piirteitä ovat:
-Pyrkii katsomaan joka kisan jos vain mahdollista.
-Perustiedot formuloista hyvin hallussa kuten: kuskit, tallit radat & jne..
-Seuraa muuta urheilua kanssa mielkiinnolla eikä pidä formuloita niin etusijalla.


Hyvän päivän fani


Piirteitä ovat:
-Fanittaa silloin kun suomalainen voittaa.
-Katsoo satunnaisesti kisoja.
-Ei ole niin erityisemmin kiinnostunut mistään nippeli tiedoista.

F1 Vihaaja

Piirteitä ovat:
-Toivoisi että koko sarja lakkasi olemasta.
-Ei ikinä vahingossakaan katso formuloita.
-Eksyi tälle foorumille ihan vahingossa.

Joku muu mikä?

Tässä näitä vaihto ehtoja vastaukseen mielellään mukaan perustelut.
 
Viimeksi muokattu:

F1 Keisari

Well-known member
Liittynyt
10.2.2009
Viestit
88
PERUS FANI
Itse pidän itseäni perusfanina koska, tulee noita formuloita seurattua kuitenkin sen verran tiiviisti. Ja ovat nuo perustiedot hanskassa suunnilleen.
 

Jan1

Well-known member
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
570
Sijainti
Nurmijärvi
Palloinen Hardcore fanin ja Aktiivi fanin välillä, mutta koska seuraan myös jonkun verran muutakin arheilua vastaan että Aktiivi fani.
 

Tollo_peloton

Well-known member
Liittynyt
16.4.2006
Viestit
139
Vuosina 93-98 aktiivifani
vuodesta 99 -> perusfani
 
Viimeksi muokattu:

|EdU|

Scuderia Ferrari
Liittynyt
23.12.2008
Viestit
1927
Sijainti
Järvenpää
Aktiivi -fani. Formulaan liittyviä ohjelmia ei saa missään nimessä missata ja nippelitiedot hanskassa.

Fykköset ovat paras laji mitä maan päältä löytyy, mutta tykkään seurata myös muita moottoriurheilu -sarjoja.
 

Latyrx

Vaihtopenkin Eberi
Liittynyt
25.5.2008
Viestit
691
Sijainti
Mika Salon taikalasit
Aktiivi fani.

Rallia ja formuloita tulee seurattua aktiivisesti. Uutiset ja foorumit luetaan monta kertaa päivässä läpi ja toki kaikki mahdollinen näihin liittyvä katsotaan töllöstä.
 
Liittynyt
15.1.2008
Viestit
1480
Perus fani

Erittäin kiinnostunut autoista ja niiden tekniikasta, ainakin joiltain osin, mutta silti niin laiska, ettei edes niistä tiedä nippelitietoja. Kuskeista ja talleista en tiedä mitään, en muista kuka on missäkin tallissa jne. Ei vaan kiinnosta kuskit tai heidän fanittaminen. Joku pitää kuitenkin aina olla, jonka toivoo voittavan ja toisaalta joku, jonka toivoo häviävän (kyllä Kimi + Hami :D). Kisat tulee katottua, jos ei ole muuta menoa.

-Seuraa muuta urheilua kanssa mielkiinnolla eikä pidä formuloita niin etusijalla.
Niin, seuraan formuloita ja joitain urheilulajeja... näillähän ei ole mitään tekemistä keskenään (ps. ei herneitä).
 
Viimeksi muokattu:

Finnish Boy

Member
Liittynyt
28.2.2009
Viestit
22
Sijainti
Suomi
Aktiivi fani, kun aloitin seuraamaan Formula Ykkösiä kauden 1997 lopussa. Aktiivi fani kaudesta 2005 lähtien.
 

Tonpe

Well-known member
Liittynyt
18.8.2008
Viestit
420
Aktiivi fani, myös muita autourheilu sarjoja tulee katseltua ja melkein jokaisessa suomen rata-sm kisoissa tulee käytyä vaikkakin isipappa uraansa onkin jo lopettelemassa.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Aktiivifani.. Joskus olen ollut HC-fani (94-00), mutta en ole sitä enää.
Tosin en ole kyllä koskaan pitänyt Formula ykkösiä ainoana oikeana urheilulajina. Parhaana ehkä.. Nykyään pidän omia harrastuksiani tietysti vielä parempina lajeina. F1 on autourheilun kuninkuuslaji toki.
 

Dev

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
4020
Aktiivi fani kuvastaa parhaiten.
 

teppoil

Moro vaan
Liittynyt
9.12.2008
Viestit
2591
Nuo aktiivi-fanin "ehdot" meni kyllä niin kohdalleen itseni kanssa, että olen sitten Aktiivi fani
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16917
Aktiivi-Hardcore välimaastoa. Mä olen erityisen kiinnostunut aika-ajoista myös ja mä kunnioitan kuskeja jotka pyrkii täydellisyyteen aikakierroksella kuten Trulli. Muutenkin mua kiinnostais ihan itsekkin päässä joskus koittamaan F1-autoa. :ahem:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Aktiivifani
Muutoin kuvaus pitää hyvin paikkansa, mutta en minä F1:ä minään kuningaslajina pidä. Itselleni se on tärkein, mutten kuvittele sen muutoin olevan mikään kuningas.
 
Ylös