Millainen F1 fani olet?

Deep Throat

Well-known member
Liittynyt
30.6.2007
Viestit
784
Sijainti
Turku
perusfanin ja aktiivifanin väliltä noiden perusteella.
kyllähän se häpeä on, jos tulee yksikin kilpailu kaudessa edes osittain missattua suorana. :rolleyes:
 

mjs

Long easy right sumppuun
Liittynyt
10.7.2007
Viestit
8229
Laiskanpuoleinen perus__fani, niin paljoa ei kiinnosta että olisin valmis maksamaan ykkösten katsomisesta töllöstä, jos netistä sattuu löytymään streami niin voihan sitä vilkaista. Avauskisat tulee katottua aina mutta jos näyttää siltä että se on sitä same old shittiä niin kesänkorvilla viimeistään kiinnostus laskee. Puhdas kilvanajo ja kaksintaistelut on se mikä itseä kiinnostaa, kaikki "ylimääräinen" eli bensakikkailut yms. laskee meikäläisen silmissä lajin arvoa kun ei edes tallin sisällä anneta kahdelle kuskille tasavertaisia mahdollisuuksia. Enkä pidä ykkösiä minään kuninkuuslajina, laji muiden joukossa.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Ennen olin HC-fani

Nykyään perus- ja aktiivifanin välimaastossa. Lähempänä aktiivifania kuitenkin..
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Persuksen ja aktiivin välimaastossa. Sinä aikana kun kisoja on suorana Suomen televiisorissa näytetty, olen missannut niitä yhden käden sormilla laskettavan määrän. Kaikki siksi että olen ollut kuusen näreessä sotimassa, veijarina tahi peikkona.

Kuitenkin jääkiekko lajina nousee aavistuksen ykköstenkin yläpuolelle. Jos kauden viimeinen ja ratkaiseva GP sekä jääkiekon arvokisafinaali osuisivat samalle kellonlyömälle (käytännössä mahdoton skenaario, sillä mitään arvokisoja ei pelata loka-marraskuussa, mutta hypoteettisesti) ja molemmissa olisi omia poikia mestarikandidaatteina, niin lätkän katsoisin suorana ja formulat jälkeenpäin levyltä.

Sitten onkin pitkä matka muihin lajeihin, mutten silti väheksy niitäkään (edes jalkapalloa, vaikka kärjistettyjä sanoja siitä silloin tällöin lausahdankin)..
 

Vertti

Well-known member
Liittynyt
16.3.2008
Viestit
1533
Sijainti
Helsinki
Yli-innokas fani jonka on pakko nähdä kaikki kisat ja luettava kaikki uutiset ja vielä luettava näitä foorumeita. :eek!:
 

hunksesko

Member
Liittynyt
29.3.2009
Viestit
6
Siitä asti kun kimi tuli F1:siin olen ollut aktiivifani, kyllä ennen sitäkin tuli jonkinverran seurattua. Kaikista urheilutapahtumista ehdottomasti F1-kisassa paikanpäällä paras fiilis. :ahem:
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18382
Aktiivi Fani olen, Seuraan kyllä muitakin auto sarjoja mielenkiinnolla.

Kaverin houkuttelemana hurahdin Formuloihin 90-luvun puolivälissä.
 

Patukka24

Member
Liittynyt
17.6.2010
Viestit
22
Sanoisin Aktiivi fani, kaikki kisat, aika-ajot ja harjoitukset pakko nähdä, ja tietenkin aina jos tulee F1 ohjelmaa pakko nähdä. Ja jonkunverran on nippelitietoa :ahem:
 

Hakkis

Hitain hämäläinen
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
2450
Aktiivi fani, tosin hieman lipsunut tänä ja männä vuonna perusfaniuteen päin. Katson kaikki F1 lähetykset harjoituksineen päivineen, mutta muita autosarjoja ei TV:n puuttuessa juuri tule katseltua. Nippelitiedon tasosta en ole varma ja sekin rajoittunee Häkän mestaruuden jälkeisiin vuosiin.
 

APaksu

Well-known member
Liittynyt
19.1.2008
Viestit
1362
(käytännössä mahdoton skenaario, sillä mitään arvokisoja ei pelata loka-marraskuussasuorana ja formulat jälkeenpäin levyltä.
Ei nyt millään pahalla mutta World Cup nimen omaan pelataan syksyllä ja se on se kaikkein kovatasoisin lätkäturnaus, joka pelataan kerran kymmenessä vuodessa. Jos joku skippaa F1-grand prix'n joidenkin IIHF:n järjestämien "mm"-kilpailujen takia kuullostaa se käsittämättömän oudolta.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ei nyt millään pahalla mutta World Cup nimen omaan pelataan syksyllä ja se on se kaikkein kovatasoisin lätkäturnaus, joka pelataan kerran kymmenessä vuodessa.
Ja tämähän ei ole millään lailla ristiriidassa YSP:n viestin kanssa, koska molemmilla kerroilla World Cup on pelattu elo-syyskuun vaihteessa.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Kai tässä sitten Aktiivifani ollaan. Olen pitänyt itseäni HC-fanina mutta noissa perusteissa on muutama (ainakin minun mielestäni) niin ääliömäinen juttu että ei oikein osu kohdalle. Ne on tuota jo mainittua Bukkakea.
 

Sami H

Well-known member
Liittynyt
22.9.2003
Viestit
613
Sijainti
Pori
Perus fani? Kaikki kisat katson ja katsonut viimiset 15 vuotta ja sitä ennen epäsäännöllisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös