Milloin McDonald'silla einehtimässäpoll

Milloin olet viimeksi ruokaillut tai hakenut ruokaa McDonald'silta

• Äänestäjiä yhteensä
    63
  • Äänestys suljettu. .

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Viimeksi kun Helsingissä möötteilin..oisko keväällä ollut? Euron mössön otin, jota hamppariksi väittivät.

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Pollia odotellessa. Mut varmaan joskus reilu kuukaus sitte.

markoj

Custom User
Viime vuosituhannen lopulla. Joudun joukkion vietäväksi, kun oli joku hampparitarjous päällä. Ne purilaiset oli vaan sen kokosia, että piti syödä neljä ja hintaa tuli ihan kunnollisen kokoisen grillievään verran. +/- 0 Noin muuten suosin grillisafkoissa porilaisia ja kärkkäreitä ja ne on aika kehnoja noissa paikoissa.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Olen käynyt McDonald'sissa elämän aikana ainoan yhden kerran ja sen poikkeuksen tein toukokuussa kuopiossa.

Muut hamppari paikat kyllä on tuttuja mutta McDonald's ei minua vedä minnekkään suuntaan mini hampurilaisinaan jne.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Itsehän en muista milloin olen McDonald'sin palveluksia käyttänyt. Lokakuussa 2008 ostin evään ja kahvin Turun linja-autoaseman viereisestä Hesburgerista. Sen jälkeen en ole hampurilaisketjujen tuotteita ostanut.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Itse suosin Hesburgerin VÄLIMEREN SALAATTIA kera Caesar-kastikkeen.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Taitaa mennä viime kuun loppupuolelle.
Mäkistä ostan nuggettiaterian lähes poikkeuksetta. Isot hampparit on samaa kuraa sekä Hesessä että Mäkissä, sperman näköisessä visvassa uiva pullanpala, yksi suolakurkkusiivu ja yksi tomaattisiivu seuranaan. Ranskikset on molemmissa ihan jees, Mäkissä vähän paremmat.
Eväspysäkki on sitten hampurilaisnälkään, viimeks toissapäivänä sieltä ruuat, mut sitähän tässä ei tivattu.

Viimeksi muokattu:

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Oiskohan se tätä kevättä ollut. Olis kyllä fiksumpaa jättää ne aniharvatkin kerrat väliin.

Trone

Registered Loser
Sijainti
Suomi
Viime viikolla kävin mäkkärissä vetämässä Great McFeast -aterian vaimon punnertaessa synnytyssalissa. :)

Joni

Well-known member
Viime viikolla käväsin yhden mäkkärin juusto hakemassa... Eiku oliko tällä viikolla. Joo maanantaina :D Juustot rocks! :ahem:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kävin Hesellä. Juustoateria kera ison Cola Zeron ja isojen ranskalaisten.

Pelottivat minua suuresti suuret ranskalaiset.

Pakenin paikalta.

jjv

Arschloch
Kieltämättä ulkomailla ollessa tulee useimmiten käytyä Mäkkärissä ja se on aina se big mac-menyy :eek:
Suomessakin muutaman kerran vuodessa käyn hampurilaispaikoissa, jos täytyy syödä muualla kuin kotona eikä lähistöllä näy mitään huoltoaseman ravintolaa. Kotipaikkakunnalla olen tasan kerran käynyt ravintolassa syömässä ja silloinkin työnantaja maksoi.

Tykkään kyllä enemmän big mac-ateriasta kuin Hesen kerrosateriasta. Muita aterioita en ole noissa tainnutkaan syödä.

Ensin mainitusta syystä söin viime viikolla 4 kertaa Mäkkärissä. Seuraavan kerran ehkä sit elokuun lopussa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Jenkeissä kun yrittää tankeroenglannilla tilata Quarter Pounderia, niin EI TUU VITTU MITÄÄN MUUTAKU MUSTAIHOISTEN MULKOILUJA

Pakenin paikalta.

Chicken McFuckets.