Milloin McDonald'silla einehtimässäpoll

Milloin olet viimeksi ruokaillut tai hakenut ruokaa McDonald'silta

• Äänestäjiä yhteensä
    63
  • Äänestys suljettu. .

jjv

Arschloch
Kävin Hesellä. Juustoateria kera ison Cola Zeron ja isojen ranskalaisten.

Pelottivat minua suuresti suuret ranskalaiset.

Pakenin paikalta.

Ei ne ole oikeesti rankalaisia vaan belgialaisia. Eli ainoastaan kuoripoikien tarttee pelätä niitä. :frank:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
HAA! Tästä tulikin mieleeni, että seuraavan kerran kun käyn hampurilaisravintolassa, NIIN KYSYNPÄ KAUNIILTA (tai voi se olla vähän rumakin) kassaneidiltä, että TARVIIKO NÄITÄ PERUNOITA KUORIA ENNEN SUUHUNSA LAITTOA.

HÄHÄHÄ! JAUHOT SUUHUN!!!! HÄÄHÄHÄHÄHÄÄHÄH!!!!!111

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ateistit varmaan nielee pottunsa kokonaisina, koska eihän siihen USKOA JUMALAUTA TARVITA. Nieleen vaan, niinku kunnon HUORA!

WebSlave

Trackman
Kerran tai kaksi vuodessa tulee käytyä. Tältä vuodelta on vielä käymättä.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
En muista tarkkaan mutta varmaankin noin kaks tai kolmevuotta sitten.

IWE

Well-known member
Itse suosin Hesburgerin VÄLIMEREN SALAATTIA kera Caesar-kastikkeen.
En tiedä onko Jyväskylän Heset jotenkin poikkeus, mutta suosittelen kiertämään nämä paikat kaukaa. Paremmat sapuskat saa jopa ABC:tä. :nope:

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Samaa mieltä joudun olemaan. Hesestä olen kerta toisensa jälkeen saanut niin onnetonta palvelua, etten aio sinne enää jalallani astua.

Mäkistä olen tähän mennessä saanut sen, mitä olen tilannut ja ehkä kerran kuussa saatan moiseen sortua.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tämän pollin innoittamana teen sitten ite läjän juustohamppareita ja huuhdon oluella alas.

Lunssila

Well-known member
Hesen tunarit laittavat tortillaan FETAJUUSTOA! :frank::mad_old: Voi saatana! Muutenkin paikan hampparit uivat majoneesissa ja muussa paskassa.

Mc Donaldsilla sen sijaan on ihan hyvä ruoat. Käymisfrekvenssi on noin 4 krt vuodessa.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Mitäs sieltä mäkistä kannattaa ostaa? Sen verran harvoin tulee käytyä, että arpa osuu vähän mihin sattuu.

Ja kysyn siksi, kun en pidä McDonaldsia sarjassaan(kaan) kovin ylhäällä.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Siisteydessä muuten Mäkki vie ainakin Riksussa ihan 6-0 Heseä. Siinä missä Mäkissä yks heebo puunaa melkein jatkuvasti paikkoja asiakaspuolella, joutuu Hesessä melkein poikkeuksetta itse pyyhkäisemään edellisen aterioijan kuivat... KÖH KÖH ...mausteet pois pöydältä ja tuolilta. Se lienee kuitenkin paikkakuntakohtaista.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Hesen tunarit laittavat tortillaan FETAJUUSTOA! :frank::mad_old: Voi saatana! Muutenkin paikan hampparit uivat majoneesissa ja muussa paskassa.
Brändätty juttu. Ja liikkeiden määrän perusteella tuntuis toimivan.

Olen muuten kerran todistanut tilanteen, kun Hesellä oli kampanjatuotteena myytävänä joku Carrolsin hamppari. Carrolsillahan ei juuri majoja käytelty.

Carrols burgerin saanut miesasiakas palasi hetken kuluttua tiskille ja vaati erittäin vahvalla äänenpainolla, että virhe korjataan. Burgerista puuttu täysin majoneesi! Myyjätyttönen yritti useamman minuutin ajan selittää miehelle, ettei kyseiseen burgeriin majoneesi kuulu. Mies valitti lopulta, ettei burgerissa ollut mausteita LAINKAAN.

Muistaakseni tyttö tarjosi lopulta majoneesipussia miehelle, mikä sekään ei kelvannut, koska ruokahan oli jo kylmää. Ja ellen väärin muista, mies sai rahansa takaisin ja poistui paikalta huudellen, ettei aio aterioida kyseisen ravintolaketjun ravintoloissa enää koskaan.

Tästähän on jo aikaa. *röyh*

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mä tilaan Asko.S:lle jenkeistä Butterfingereitä:

Käytännössä voipötkäle kuorrutettuna suklaalla. Jenkit tykkää ja se näkyy. Hyi vittu.