Milloin McDonald'silla einehtimässäpoll

Milloin olet viimeksi ruokaillut tai hakenut ruokaa McDonald'silta

• Äänestäjiä yhteensä
    63
  • Äänestys suljettu. .

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mä tilaan Asko.S:lle jenkeistä Butterfingereitä:

Käytännössä voipötkäle kuorrutettuna suklaalla. Jenkit tykkää ja se näkyy. Hyi vittu.
Heh, kyseessä ei olekaan voipötkäle, mutta eiköhän edes kalorimäärät mene likelle.

Hirveätä paskaa joka tapauksessa.

IWE

Well-known member
Siisteydessä muuten Mäkki vie ainakin Riksussa ihan 6-0 Heseä. Siinä missä Mäkissä yks heebo puunaa melkein jatkuvasti paikkoja asiakaspuolella, joutuu Hesessä melkein poikkeuksetta itse pyyhkäisemään edellisen aterioijan kuivat... KÖH KÖH ...mausteet pois pöydältä ja tuolilta. Se lienee kuitenkin paikkakuntakohtaista.

Mitä nyt alkuviikosta viimeksi eksyin Heseen (vasten omaa tahtoani), niin jokaisella pöydällä oli ruoan tähteitä, lattiat kautaaltaan järkyttävän tahmeat ja täynnä kengän jälkiä, eivätkä seinätkään ole olleet puhtaat varmaan vuosiin. Lisäksi paikan akvaario oli järkyttävässä kunnossa ja puoliksi syödyt fisut yrittivät vielä jotenkin sinnitellä. :yuck:

olli kuhta

Well-known member
Sijainti
Heikoilla jäillä
Viimeks oon käynyt mäkkärissä -98 lokakuussa.En tilannut mitään.Saman vuoden kesällä kävin syömässä hampurilaisen ja ehkä jätskin.Joissain muissa hampurilaispaikoissa oon käynyt sen jälkeen ,mutta äärimmäisen harvoin.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
En tiedä onko Jyväskylän Heset jotenkin poikkeus, mutta suosittelen kiertämään nämä paikat kaukaa.
Mä oon kyllä ollut ihan tyytyväinen Matkakeskuksen Heseen. Muita Jykyläläisiä ei oo tullut testattua.

Hesen sapuskat maistuu allekirjoittaneelle huomattavasti Mäkin vastaavia paremmin. Mäkistä vaan saa melkein minkä tahansa purgerin ilman seesaminsiemeniä, Hesestä n. kaksi. Onneksi pekonihampurilainen on ihan hyvä. :eek:

Sue_me

Well-known member
Joskus vuonna X olen ko. mestassa käyny. Muuten käyn joko Hesessä, Scan Burgerissa tai Rollsissa johtuen lähiseutujen tarjonnan keskittymisestä näihin paikkoihin.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
En tiedä onko Jyväskylän Heset jotenkin poikkeus, mutta suosittelen kiertämään nämä paikat kaukaa. Paremmat sapuskat saa jopa ABC:tä. :nope:
En tiedä Absin hamppareista tai muista roskaruoista, mutta oikeat pöperöt on niissä yleensä ihan syötävää perussettiä. Ei nyt kurmeeta, tietenkään.. mutta useammin mie olen Absilla syönyt kuin missään hamppariluolassa.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mä oon kyllä ollut ihan tyytyväinen Matkakeskuksen Heseen. Muita Jykyläläisiä ei oo tullut testattua.

Hesen sapuskat maistuu allekirjoittaneelle huomattavasti Mäkin vastaavia paremmin. Mäkistä vaan saa melkein minkä tahansa purgerin ilman seesaminsiemeniä, Hesestä n. kaksi. Onneksi pekonihampurilainen on ihan hyvä. :eek:
Olen ihan samaa mieltä tästä, vaikka harvoin tulee pikaruokaloissa käytyä.

Viimeisin kerta oli nimenomaan mäkkärissä toukokuussa kkwcs-hahmojen kanssa ennen kaanaan kisaa.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Viime kuussa tuli jonotettua ja käytyä. Jos Hese vs. Mac -linjalle mennään, niin pakko kallistua jälkimmäiseen yl(tiö)ikansalliseen ketjuun. Hesen purilaisista joka ainoa on onnistuttu pilaamaan jollain tietyllä majoneesilla tms. soosilla.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Toukokuun vikalla viikolla siinä samalla kun käväisin Tekniikan museossa Helsingissä. Eli olisi kai pitänyt että viime keväänä jos tarkkoja ollaan...

pendellstock

Well-known member
Optimoin ja otin viimeks lounassetelillä (8,70e) 9x juustohampurilainen. Siihen piti laittaa vielä lisäksi tietty 30senttiä päälle, että irtos.

Edullistahan tuolta saa, mutta ei tosiaan jokapäivä viitti syödä. Toisaalta jengi hypettää vähän liikaa koko "roska"ruuasta. Vähän eri juttu USA:ssa, jossa annokset maksaa puolet vähemmän mut silti ne on puolet isompia. Ja jengi syö oikeesti joka aterialla noita. Ihan turha kantaa huonoa omaatuntoa jos kerran viikossa vetää jonkun purilaisen, siitä vähentyy jo stressaamisen vuoksi se elinaika enemmän!

Sitäpaitsi Suomessa toi palvelukulttuurin taso saa aikaan sen, että kyse ei ole mistään "fast food"ista=otin aikaa viimevuonna kauan kesti että autojonoon ajettuani mulla oli ruuat kädessä ja pääsin jatkamaan matkaan. 28,5 minuuttia.

Siinä saisi jo monessa ravintolaravintolassakin huutia tarjoilija!

Sue_me

Well-known member
Purilaispaikoissahan kun otat ns perussetin, eli purilaisaterian (surkean pieni) niin odottaessa laihtuu jo sen verran että lihomista ei tapahdu. Ja ongelmana on myös se, että kun sattuu heittämään leijat aterian jälkeen, on taas nälkä.

Itse otan aina vähintään kerrosaterian juuri tuon takia.

jjv

Arschloch
En muista, että olisin koskaan joutunut hampurilaispaikoissa juurikaan odottelemaan. Suurin syy miksi käyn Mäkkärissä ja otan sen big mac-aterian on juuri, että se löytyy yleensä "hyllystä" ja jos ei lainkaan joudu jonottamaan niin parhaimmillaan olen hoitanu kymmenessä minuutissa koko ateriointireissun. Sen verta meluisia paikkoja, ettei niihin viitsi syömisen jälkeen jäädä istuskelemaan.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Viime kesänä kävin sosiaalisista syistä ja muistin taas miksi en yleensä käy ollenkaan. Pyrin pitämään muutaman vuoden taukoja käyntien välissä, rahalle saa yksinkertaisesti vain niin vähän vastinetta.

Makkonen

Guest
. Vähän eri juttu USA:ssa, jossa annokset maksaa puolet vähemmän mut silti ne on puolet isompia. Ja jengi syö oikeesti joka aterialla noita.
Muutaman kerran olen käynyt Jack in the Boxissa, Fatburgerissa, & Macissä yms. jenkeissä, annokset ei ole puolet isompia. Hamppari on samankokoinen kuin suomessa, ranskalaisia suunnilleen samanverran, ainoa ero että yleensä limua saa juoda niin paljon kuin jaksaa.

markoj

Custom User
Sen verta meluisia paikkoja, ettei niihin viitsi syömisen jälkeen jäädä istuskelemaan.
Pari vuotta sitten mut erehdytettiin erimerkkiseen ketjuun jätskille ja toi meteli tosiaankin vitutti. Musiikki soi kuin jossain vitun diskossa ja teinit ja kersat huutaa ja kikattaa. Pöydillä oli kaiketi koko päivän roskat ja paskat. Vittu, Esso oli sentään elegantti paikka, kun noihin vertaa. Sitäkään ei vaan enää oo.