Milloin olet viimeksi kaatunut?

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Mä olen nyt saannut kuulla väitteitä, että muka kaatuilen usein. Haluaisinkin nyt vertailun vuoksi tietää, että kuinka usein/harvoin muut kaatuilee. Kaatumisen syyllä ei nyt ole tässä väliä, kaikki lasketaan.

En tee pollia, koska jaskaisin vaihtoehdot kuitenkin. Kiinnostaisi vaan tietää, että
a) Milloin olet viimeksi kaatunut?
bee) Kuinka usein olet kaatunut viimeisen vuoden aikana?
gee) Kävikö pahasti?
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Kevättalvella taisin kerran vetästä lipas suksilla (sen ainoon kerran, kun edes pääsin skimbaamaan, täällähän kun ei oikein edes ollu talvea), sen jälkeen en oo kaatuillu :frank:

Ei käynny pahasti.
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Luonnollisen kaatuman koin tuossa toukokuun lopussa, kun yritin kiirehtiä Nordenskiöldinkadun yli mutta jalkani eivät totelleetkaan haluamallani tavalla ja kaaduin rähmälleni KESKELLE KATUA!
Polvet auki ja kämmenet myös.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Juskanen sanoi:
Mä olen nyt saannut kuulla väitteitä, että muka kaatuilen usein. Haluaisinkin nyt vertailun vuoksi tietää, että kuinka usein/harvoin muut kaatuilee. Kaatumisen syyllä ei nyt ole tässä väliä, kaikki lasketaan.

En tee pollia, koska jaskaisin vaihtoehdot kuitenkin. Kiinnostaisi vaan tietää, että
a) Milloin olet viimeksi kaatunut?
bee) Kuinka usein olet kaatunut viimeisen vuoden aikana?
gee) Kävikö pahasti?
En muista edes milloin olen kaatunut. Suksilla kerran viime talvena. Mulla on ihan ookoo koordinaatiokyky ja tasapaino.

Ja maalataanpa pirua Juskasen seinälle.;) Hyvällä ystävällä, naispuolisella, oli noita samoja kaatumisia ja kolhimisia vajaa kymmenen vuotta sitten. Siinä 25-vuoden korvilla. Samaan tapaan niitä kommentoitiin ja naureskeltiinkin että "taas on Heidi menny nurin jne jne..." Lopulta huolestui itsekin ja meni lääkäriin. Sieltä lähetteellä erikoislääkäriin, josta kylmä diagnoosi: MS-tauti.
 

Gearloose

Member
Liittynyt
13.6.2003
Viestit
379
3 vuotta sitten kaaduin skimbarinteessä ja polvi murtui. puolitoista vuotta sitten liukastuin unkarissa ollessani istualtani. ihan oikeasti! seurauksena oli parin metrin putoaminen ja välilevyn paikaltaan siirtyminen. asiaan liittyi alkoholia. viime talvena kompastuin rocksin portaissa ja löin nenän lattiaan. :) muita ei nyt tule mieleen.
 
Viimeksi muokattu:

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Mä olen nykyisessä kämpässä asuessani (n. 1v 4kk) kaatunut muutaman kerran.

Viime kesänä vedin tietä ylittäessä polvilleni. Ei sattunut. Työmatkalla aseman portaat alas, nilkka meni ja viikko saikkua tuli. Kylppärissä olen kaatunut kerran, ei sattunut. Töissä kaaduin talvella kerran, niin että tärähti pahemmin. Kolme kertaa meinasin pyörtyä sen jälkeen matkalla omalle työpisteelle. Piti välillä maata käytävällä ottamassa happea. Nyt sit maanantaina kaaduin taas työmatkalla, käsi auki.

Saattoi joku unohtuakin. Ja niitä kertojahan ei lasketa, kun joku on ottanut kiinni ennen kuin kontakti maahan on ehtinyt syntyä :rolleyes:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Knoukkari sanoi:
En muista edes milloin olen kaatunut. Suksilla kerran viime talvena. Mulla on ihan ookoo koordinaatiokyky ja tasapaino.

Ja maalataanpa pirua Juskasen seinälle.;) Hyvällä ystävällä, naispuolisella, oli noita samoja kaatumisia ja kolhimisia vajaa kymmenen vuotta sitten. Siinä 25-vuoden korvilla.

Samaan tapaan niitä kommentoitiin ja naureskeltiinkin että "taas on Heidi menny nurin jne jne..." Lopulta huolestui itsekin ja meni lääkäriin. Sieltä lähetteellä erikoislääkäriin, josta kylmä diagnoosi: MS-tauti.
Ei saa peloitella.

Korvilla -sanasta tuli mieleen, että korvista (kuulosta) voi olla kiinni.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Formulanomi sanoi:
Ei saa peloitella.

Korvilla -sanasta tuli mieleen, että korvista (kuulosta) voi olla kiinni.
Ja Juskasen kenkätyylistä!
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Knoukkari sanoi:
Ja Juskasen kenkätyylistä!
No kun aina ei voi edes kenkiä syyttää. Maanantainakin oli ihan lättänät kengät :(

Muksukin sanoi mun teipatun käden nähdessään, että TAASKO sä oot kaatunut. Eikä ole ainoa, jolta tollasta kommenttia on tullut. En tiedä pitäiskö alkaa huolestua :confused:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Päälle kuukausi sitten. Mitään en muista, mutta asfaltti-ihottumasta ranteissa päättelin kaatuneeni. Aika harvoin tulee kaatuiltua, pari kertaa vuodessa. Ei ole sairaalakeikkoja kertaakaan tullut niistä.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
viime syksyna lahdin parin drinkin jalkeen juosten ylittamaan hameenkatua ja huusin kovaan aaneen seurueelle et mennaan nyt, ei tuu autoja! kesken huudon koppasin kummatkin jalat ratikkakiskoja varten tehtyyn korotukseen ja vedin kunnon syoksyt. kammenet auki, kyynarpaat auki, lonkkaluut auki(!), polvet auki ja leuassa naarmu. perinteinen sekunnissa ylos, nakiko kukaan -tarkistus ja hirvee tekohymy et ei sattunu ollenkaan. muutaman kerran oon tuon lisaksi kaatunut mut ne on ollu vaan pikku pyrahdyksia. mun mielesta se on hirveen piristavaa kaatua aina silloin talloin jos ei pahemmin satu.:ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Viime vuonna kaaduin muistaaksnei peräti kolme kertaa. Kaks kertaa skimabatessa (kerran, kun hauskuutin rinsessaa tekemällä piruetteja ja toisen kerran sitten alarinteessä, kun oli vauhtia aika saatanasti ja kallistin pikkusen liikaa :eek: , ei kuitenkaan käynny mitenkään, mitä nyt jouduin keräilemään varusteita "hehtaarin" alueelta) ja kerran kompuroin jyrkissä rappusissa, sain pidettyä tasapainoa sen verran yllä, että juoksin ne rappuset etukenossa alas, mutta vauhti loppu sitten rappusten alapäässä vastapäiseen seinään (ilman sitä seinää olisin todennäköisesti lentäny ennemmin tai myöhemmin suoraan rähmälleni ja loukannu itteni pahastikkin), johon törmäsin kädet edellä, siitä sitten valahdin suoraan oikeelle polvelleni kivilattiaan. Polveen sattui niin maan perkeleesti, jouduin käymään lekurillakin, mutta ei siinä sen ihmemepää vikaa ollu, jotain salvaa käytin parisen viikkoa.

Jos noita skimbailuita ei oteta huomioon, niin yleensä kyllä kaadun erittäin harvoin.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Juskanen sanoi:
No kun aina ei voi edes kenkiä syyttää. Maanantainakin oli ihan lättänät kengät :(

Muksukin sanoi mun teipatun käden nähdessään, että TAASKO sä oot kaatunut. Eikä ole ainoa, jolta tollasta kommenttia on tullut. En tiedä pitäiskö alkaa huolestua :confused:
Ei huolestua kannata, mutta mun frendin tapauksen laitoin kun muistutti kovin sun tilannetta.

Eikä asian tutkituttaminen sua sen kaatuilevammaksi tai mahdollisesti sairaammaksi tee. Saat selvyyttä asiaan, oli miten oli.

Ja oman kropan ollessa kyseessä on parempi ylireagoida kuin jättää tietoisesti reagoimatta.

Todennäköisestihän sulla on vaan korvissa vaikkua tai on vaan muuten sattunut ja tapahtunut viime aikoina. Henkinen vire, väsymys eritoten vaikuttaa motoriikkaan vahvasti.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Toi lara kyllä vaikuttaa sellaselta pimulta että sen kans ois kiva lähtee Kallioon kaljalle!

Ja Juskanen, mutta mehän onkin kaljoiteltu kaatumatta monet kerrat!
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
perinteinen sekunnissa ylos, nakiko kukaan -tarkistus ja hirvee tekohymy et ei sattunu ollenkaan.
Klassista. Sama oli mun reaktio ton rappusissa kompuroinnin jälkeen. Ylös ja vilkaisu: "näkiks kukaan?". Totta helvetissä näki, siellä portaiden yläpäässä seisoi yks skotti (tottapuhuen sehän sen kompuroinnin syypää olikin, kun jouduin häntä väistämään :mad_old: ) ja oli jo tulossa kauhistunut ilme päällä auttamaan.

"joo ei täs mitään, kaikki ookoo" :frank:

Ja vasta kun miekkonen oli häipynyt näköpiiristä, niin päästin ilmoille tuskan huudon kera yhdellä jalalla pomppimisen käyden samalla lävitse kaikki tuntemani kirosanat niin saksaksi kuin suomeksikin :eek:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Knoukkari sanoi:
Ja Juskanen, mutta mehän onkin kaljoiteltu kaatumatta monet kerrat!
Niin on! En muista :eek: kaatuneeni kännissä kuin kerran. Eräs toinen forumistikin muistanee tän, kyse oli surullisen kuuluisista ilmaisen viinan bileistä ja olin kyllä aivan luvattoman kaennissae. Noi mun kaatuilut on siis käyny selvinpäin. Tuli tossa pari pienempääkin kellahdusta mieleen, mutta niissä ei käyny mitään.

Koordinaatio ei kyllä ole koskaan ollut mun vahvin laji. t. nimimerkki aerobick-tunneilla aina takarivissä :tongue:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
niin päästin ilmoille tuskan huudon kera yhdellä jalalla pomppimisen käyden samalla lävitse kaikki tuntemani kirosanat niin saksaksi kuin suomeksikin :eek:
Ei se sitten paljon sattunut, kun et käyttänyt kirosanoja, joita et tunne.
 
Ylös