Makkonen
Guest
Emmätiiä, mut voisitsä olla mun tsätsiskopuoli? <3Olinko eka?
Emmätiiä, mut voisitsä olla mun tsätsiskopuoli? <3Olinko eka?
Kuinka vanha tuo Micael on?When you were born, you were the:
3,169,408,678th
person alive on Earth
76,939,824,547th
person to have lived since history began
4.4.55Pienellä iteroinnilla Micael on syntynyt tämän mukaan huhtikuun alkupuolella -55.
Olen kevään lapsi.4.4.55
Kun synnyin, ihmisiä oli vain alle viisi miljaania. Voi vain ajatella, miten helppoa silloin on ollut elää. Kaikille on ollut paljon enemmän tilaa esim. kääntyä/jaloitella.
Mutta mitä kävi sen jälkeen?
Eksbonenttiaalinen ihmisten kasvu sai melkeinpä voisi sanoa räjähtävät piirteet. Se oli synkkää aikaa luulisin. Kun esim. Intiassa ei varmaan enää voinut samalla tavalla olla levällään vaan kyllähän se oli varmaan sen kasvun jälkeen paljon ahtaampi kaikille.
Mutta ennen kaikkea köyhille kasteille.
Mutta miten jatkamme tästä?
Vain aika näyttää.
Vai näyttääkö?
Onks tää jonku seiska luokkalaisen aine kirjoitus?Tämän kunniaksi tein pienen kirjoitelman. Arvostelkaa.
Ja minähän olen muistaakseni syntynyt sinun nimipäivänäsi. Tosin silloin, kun se oli vielä siellä alkuperäisessä paikassa.Tuon laskurin mukaan pallolle syntyy 7 000 000 000:nas hahmo 13.11 2011,
hetsilleen kaksi vuorokautta nimipäiväni (11.11 -11) jälkeen.
Se nyt vain oli omia mietelmiäni näistä väestöasioista. Ihan ok kai... Voi arvostella mutta ei saa kopioida.Onks tää jonku seiska luokkalaisen aine kirjoitus?
ok ok kirjoitus oli huono ymmärretty häivyn
Veditkö MARTATok ok kirjoitus oli huono ymmärretty häivyn
Ihan hyvä kirjoitus myös annan 9-. Omani on tosi huono plääh voi haima.Siis nämä uutiset että: "tämä vauva on 7. miljardis ihminen" ynnä muut paskat on paskaa. Jos esim. Moskovan tai vaikka Shanghain väkiluku arviot heittelee muutamalla miljoonalla niin miten muka voi tietää sen tarkan hetken milloin maapallolla on 7 miljardia ihmistä. Voi siis olla että se 7 mrd. ylitty jo viime viikolla taisitten se voi ylittyä vaikka vasta ensi vuoden puolella. eihän sitä voi kukaan tietää.
Ja kun koko Intian väkiluku heittelee vähintään sadalla miljoonalla, niin ei siitä kovin tarkkoja tuloksia saada.Siis nämä uutiset että: "tämä vauva on 7. miljardis ihminen" ynnä muut paskat on paskaa. Jos esim. Moskovan tai vaikka Shanghain väkiluku arviot heittelee muutamalla miljoonalla niin miten muka voi tietää sen tarkan hetken milloin maapallolla on 7 miljardia ihmistä. Voi siis olla että se 7 mrd. ylitty jo viime viikolla taisitten se voi ylittyä vaikka vasta ensi vuoden puolella. eihän sitä voi kukaan tietää.