Minkä ikäisellä (auto/mp) ajelet?

Minkä ikäinen on ajopelisi?

• alle 1 kk

Äänet: 3 3,8%
  • 1 kk - 1 v

Äänet: 4 5,1%
  • yli 1 v - enintään 3 v

Äänet: 9 11,4%
  • yli 3 v - enintään 5 v

Äänet: 3 3,8%
  • yli 5 v - enintään 10 v

Äänet: 18 22,8%
  • yli 10 v - enintään 20 v

Äänet: 25 31,6%
  • yli 20 v

Äänet: 6 7,6%
  • ei ole kulkupeliä ym. selitykset

Äänet: 11 13,9%

• Äänestäjiä yhteensä
    79
  • Äänestys suljettu. .

Vesku

Maatalousneuvos
Enpäs kehtaa tehdä uutta pollia, joten nostan vanhan pintaan. Sorry.

Onko tilanne tänään sama kuin reilu neljä vuotta sitten. :wink: Itsehän vastaisin samalla tavalla kuin silloinkin. Tähän polliin vastaaminen on mahdotonta, kun olen jo mahdollisuuteni käyttänyt.
Eipä ole.

Toinen vajaaa 3 v vanha ja toinen n 5-6 v vanha.

Silloin oli rippikouluikäinen ja armeijaikäinen. Rippikouluikäisen lava-auton olen myynyt pois ja armeija-ikäinen on ylittänyt 20 v! Tosin nykyään "lainassa" kesäautona...:frank:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Ajelen Volvo V70 D5 2.4 l Farmari autolla, mikä on jo 7 vuotta vanha mutta hyvin on minun käytössä pelannut.

Kyseinen auto oli ennen minua vanhemmillani.

4stroke

Well-known member
Eniten on tullut ajettua Type-R:llä ja nöyryytettyä porukkaa sillä.
Jotkut urpot väittää että auto huono kun joutuu kierrättämään konetta niin paljon, mutta jos ei osaa ajaa niin ei osaa. itse voitin Type-R:llä skabat niin Nissan 200sx, Skyline, Golf VR6 kuin Golg Gti 09, vastaan:alppu:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Auto on seitsemän vuotta vanha ja moottoripyörä on jo 11-vuotias. Vaatimattomuuttani en ole lähtenyt noita vaihtamaan. :)

Knoukka

Well-known member
Paranee vanhetessaan.

Luin muuten joku aika sitten autolehtien ja -valmistajien tietenkin vaikeneman tutkimustuloksen: uudella vähäpäästöisellä autolla pitäisi ajaa keskimääräisillä kilometreillä 18 vuotta, että auton valmistuksen aiheuttamat päästöt saataisin nollattua edelliseen (siis 18 vuotta vanhaan autoon) eli 18 vuotta on auton päästöjen ja iän kuoleentumispiste jos kapulakielellä sanotaan.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Paranee vanhetessaan.

Luin muuten joku aika sitten autolehtien ja -valmistajien tietenkin vaikeneman tutkimustuloksen: uudella vähäpäästöisellä autolla pitäisi ajaa keskimääräisillä kilometreillä 18 vuotta, että auton valmistuksen aiheuttamat päästöt saataisin nollattua edelliseen (siis 18 vuotta vanhaan autoon) eli 18 vuotta on auton päästöjen ja iän kuoleentumispiste jos kapulakielellä sanotaan.
Tuossa suhteessa Suomi on varsin ekologinen maa yksityisautoilussa. Suurimmassa osassa Eurooppaa autojen romutusikä on selvästi alle tuon 18-vuoden.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Autot

Tällä hetkellä tulee ajeltua yhtä about kolmevuotiasta, ja toinen taitaa olla kohta vuoden iässä.

Pikkuhiljaa tuon kolmevuotiaan on aika siirtyä eläkkeelle ja uusi samanmoinen tulossa tilalle.

Kilometrejä autoilla yhteensä joku vähän yli 400 000.