Minkä ikäisenä ekan kerran koskit alkoholijuomiin?

  • Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Itse olin 19v ja 2 kuukautta ennenkuin tuli sitten kaverin suositeltua kokeiltua ja join jotain Rainbown Siidereitä ja sitten innostuin aika paljon ;D
 
Viimeksi muokattu:

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Vanhempieni kertoman mukaan olen n. 2-3-vuotiaana ottanut pöydälle jääneen olutpullon käteeni ja tullut ilmoittamaan vanhemmilleni toiseen huoneeseen, että se oli hyvää. Pullo taisi olla tyhjä, mutta samapa tuo. Sitä nuorempana en ole tietääkseni alkoholijuomiin koskenut.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Vanhempieni kertoman mukaan olen n. 2-3-vuotiaana ottanut pöydälle jääneen olutpullon käteeni ja tullut ilmoittamaan vanhemmilleni toiseen huoneeseen, että se oli hyvää. Pullo taisi olla tyhjä, mutta samapa tuo. Sitä nuorempana en ole tietääkseni alkoholijuomiin koskenut.
Ja siitä se ajatus sitten lähti? :alppu:
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Jotakuinkin kaksvuotiaana otin tyhjäksi juodusta konjakkilasista huikan. Jäähän sinne pohjalle tippa. Rehvakkaasti sitten tepastelin pyytämään lisää. En saanut.

Oikeanlaisessa juomistarkoituksessa... taisin olla n. 12 -vuotias, kun tempaisin raakaa Koskenkorvaa puolisen pulloa nassuun. Kokeneemmat kaverit katsoivat ihmeissään, ja mä mietin että mikä tässä muka niin erikoista on. Noh, ei tarvinnut kauaa ihmetellä. Laatta lensi ja nukkumatti tuli. Eipä ehtinyt siipiveikko toilailla ekalla ryyppyreissullaan.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18406
Taisin olla 14v kun sprite pullossa olikin koskenkorvaa limpparin sijaan, kyl mie vähän ajattelin että kun ei kuohu niin vettä se varmaan vaan on. Tulihan sitä sit suuhun otettuu mut en nielassu, lavuaarin sylkäsin.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
olin 9v kun oltiin perheen kanssa tädin perheen luona Saksassa. Tuolla reissulla kierreltiin mm. Moeselin vartta ja käytiin jollain viinitilalla. Minullekin laitettiin maistiaislasi eteen ja sitä sitten maistoin. Serkun (6v) kohdalla vanhemmilta kysyttiin...
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ysillä olin, kun ensimmäiset kännit join. Sitä ennen sivistyneesti saunakaljaa ja ruokaviintä vaipoista lähtien varmaan, en kyllä muista.
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
No joskus 8-12 vuotiaana muistan koskeneeni faijan olutpulloon, mutta itse juomapuolta kokeilin 17-vuotiaana. Join viskiä, hyvää oli ja hyvin upposi.:eek:
 

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1406
Sijainti
Home
Olen maistanut alkoholillista Shamppanjaa 15vuotis rippijuhlissani, mutta muita alkoholijuomia en ole koskaan maistanut.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Heh! 15-vuotiaana kesälomalla kaverit yhyttivät jonkun hanttapulin hakemaan juomasekoituksia Alkosta. Niitä sitten litkittiin metsässä enemmän ja vähemmän liikuttuneissa tunnelmissa.

Kotiin kun viimein hoipertelin takaoven kautta kävin oksentamassa takkahuoneen vessan lavuaariin. Tungin makkaraperunat sihdistä läpi ja yllättäen hajulukko oli mennyt tukkoon.

Aamulla sitten isä, joka oli avannut sen tulvivan lavuaarin hajulukon, tuli herättämään ja sanoi "et menes keittiöön, äitilläs on asiaa".
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Heh! 15-vuotiaana kesälomalla kaverit yhyttivät jonkun hanttapulin hakemaan juomasekoituksia Alkosta. Niitä sitten litkittiin metsässä enemmän ja vähemmän liikuttuneissa tunnelmissa.

Kotiin kun viimein hoipertelin takaoven kautta kävin oksentamassa takkahuoneen vessan lavuaariin. Tungin makkaraperunat sihdistä läpi ja yllättäen hajulukko oli mennyt tukkoon.

Aamulla sitten isä, joka oli avannut sen tulvivan lavuaarin hajulukon, tuli herättämään ja sanoi "et menes keittiöön, äitilläs on asiaa".
:D
 

Irwin

Well-known member
Liittynyt
13.7.1999
Viestit
4165
Juu, kyllähän se homma alkoi kasiluokalla, eli likipitäen 14 vuotiaana. Näin jälkikäteen nuo ensimmäiset kerrat, ehkäpä jopa ensimmäiset vuodet tuovat vain myötähäpeän tunnetta, mutta se on elettyä elämää.

Harmittavan usein sitä noiden juomien kanssa läträä. Joku krt kuukauteen olisi sopiva, ei joka ikisiä viikonloppuja.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Seiskaluokalla juuri 13 täyttäneenä voimainsa tunnossa sitä tuli juhlittua kavereiden kanssa uutta vuotta railakkaasti. Pullo pirtua porukassa kupoliin ja mesottiin ensimmäisten drinkkien jälkeen, että jumalauta me bailataan aamuun saakka.
Iltakymmenen maissa jahka päätäni oltiin hakattu jääkaapin oveen makasin sammuneena kaverin sängyssä ja säännöllisin väliajoin heräsin oksentamaan muovipussiin. Sen pussin pohjassa oli tietenkin reikä ja tämähän selvisi sitten vasta aamulla.
Elämäni ensimmäisessä krapulassa ensimmäinen toimenpide oli ajatella Spice Girlssejä alasti, koska olin kuullut alkoholin aiheuttavan impotenssia. Piti heti testata oliko tämä tosi. Vielä se silloin kuitenkin toimi.
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Joitain vanhemmilta kinuttuja maistiaisia on tietysti aiemmilta vuosilta, mutta kai ensimmäinen kerta kun varsinaisesti tuli juotua oli lukion kakkosluokalla koulun Tukholman-risteilyllä. Tosin hyvin (liian?) vaisusti silloinkin.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ikinä en oo mitään ottanu. Se joka toista väittää, niin... OIJJJJOIIJJJOIII!!!!
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Ikinä en oo mitään ottanu. Se joka toista väittää, niin... OIJJJJOIIJJJOIII!!!!
Mä olen vaan kattonu eteenpäin kun kisamatkoilta kotiopäin on ajettu...
Riparivuonnahan alkoholiin tuli ihastuttua. Silloin oli ainakin jotain keltaisia ja punaisia Code-litkuja.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Elämäni ensimmäisessä krapulassa ensimmäinen toimenpide oli ajatella Spice Girlssejä alasti, koska olin kuullut alkoholin aiheuttavan impotenssia. Piti heti testata oliko tämä tosi. Vielä se silloin kuitenkin toimi.
Alkoholi vai potenssi?
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
16-kesäsenä taisin aloittaa epäsäännöllisen kaljoitteluputken joka jatkuu tänäkin päivänä.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
16-kesäsenä taisin aloittaa epäsäännöllisen kaljoitteluputken joka jatkuu tänäkin päivänä.
Katso mahaa. Siihen se iskee peilissä, Kun kaljamaha on todellisuutta, niin sitten on oikeastaan jo ihan turha katua.
 
Ylös