Minkä ikäisenä muutit kotoa pois påll :

Estate

Well-known member
19-vuotiaana muutin Helsinkiin opiskelemaan.

Tätä edeltävänäkään kesänä ei kyllä tullut juuri kotona oltua, kun vähän ylioppilasjuhlien jälkeen (vielä 18-vuotiaana) lähdin Ruotsiin töihin ja palasin syksyllä vähän ennen opiskelujen alkua ja muuttoa.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Jos oltaisiin Italiassa, niin veikkaisin että n. 32 -vuotias.
Mun mies on poikkeustapaus, se muutti tanne Islantiin 22-vuotiaana ja oli jo sita ennen opiskellu Puolassa yliopistossa. Tunnen ite monia kolmekymppisia italialaisia ketka asuu viela kotonaan, mut esim. Apuliassa tyottomyysprosentti on kuulemma 40%... ei kylla kay kateeks.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Lakkiaisten jälkeen, nipin napin 19-vuotiaana. Oi niitä aikoja. Huh huh.

zenit

Well-known member
Sijainti
Lahti
Intin jälkeen opiskelemaan. Tosin jo ennen varsinaista muuttoa oleskelin vajaan vuoden silloisen tyttöystävän ja nykyisen avovaimon kämpillä niin paljon että käytännössä asuin siellä.
Niin ja se ikä oli 21.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Olin täyttäny 26, kun ex palasi Jyväskylästä opiskelemasta ja muutettiin yhteen.

WebSlave

Trackman
19-vuotiaana. Tosin syy ei ollut työ tai opiskelu, vaan tyttöystävä. Töitä olisin voinut ja olinkin tehnyt vanhempien luota käsin jo tuota ennen.

-Edit- Olinhan minä 19 täyttänyt tuolloin jo.

Viimeksi muokattu:

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Viikko kirjotusten jälkeen muutin töiden perässä eri kaupunkiin. Vissiin aika tasan 19-vuotiaana siis.

Sue_me

Well-known member
Olen muuttanut kotoa (porukoilta) 19, 20, 23 ja 25 vuotiaana.

Nyt toivottavasti jo pysyvästi :)

Lunssila

Well-known member
"18 oli mittarissa" voisi viitata lämpötilaan, kuten JA tuolla aiemminkin aika selkeästi taisi vihjaista.
Mä ajattelin tuon JA:n ensimmäisen kommentin luettuani, että se olisi viitanuut muuttoauton nopeuteen.