312T4
Lehtori
Paljokohan lienee hinta Suomessa???OoPee sanoi:Osta toi sama, mikä Matxilla on. Ostaostaosta :ahem: :ahem: :ahem:
Mä ainakin ostaisin![]()
Paljokohan lienee hinta Suomessa???OoPee sanoi:Osta toi sama, mikä Matxilla on. Ostaostaosta :ahem: :ahem: :ahem:
Mä ainakin ostaisin![]()
Emmä sitä samaa. Matxi on sitä näpelöinyt.OoPee sanoi:Osta toi sama, mikä Matxilla on. Ostaostaosta :ahem: :ahem: :ahem:
Mä ainakin ostaisin![]()
Sanos muuta. Attele, jos ne tekis vielä langattomia hiiriä, jotka toimii laserilla. Sehän se vasta oliskin metkaa :eek!:312T4 sanoi:Kaikenlaisia ne ovatkin keksineet:eek!: :thumbup:
Eiköhän ton alta 60 eurolla saa Suomestakin. Täällä näyttäis olevan about 54 euroa halvimmillaan.312T4 sanoi:Paljokohan lienee hinta Suomessa???
Niinpä. Tiedä mitä se on näpelöinny sitä ennen :yuck: :yuck: :yuck:Olga sanoi:Emmä sitä samaa. Matxi on sitä näpelöinyt.![]()
Ostan tommoisen, kun vanha hajoaa!OoPee sanoi:Eiköhän ton alta 60 eurolla saa Suomestakin. Täällä näyttäis olevan about 54 euroa halvimmillaan.
Sillon on jo uudet mallit...312T4 sanoi:Ostan tommoisen, kun vanha hajoaa!
Muu väri käy tähän myös:ahem:Juskanen sanoi:Ihan älyttömän jaskattu polli. Mä oon jo kolmas, joka käyttää läppärin mikä-lie-hiirenkorviketta :nope:
ja tämä löytyy multakin :thumbup:Sammypiru sanoi:Lähes kuten OoPeella...
![]()
FO110K sanoi:ja tämä löytyy multakin :thumbup:
Mulla on bluetoothiton versio.Sammypiru sanoi:Kera bluetoothin ja bluetooth-näppäimistön? Mulla on kone yläkerrassa, josta syötän tv-outista kuvan alakerran televisioon ja alakerrasta ohjailen hiirellä konetta, hyvin toimii betonilattian läpi :thumbup:
Eikös tuollaiset vastaukset kuuluis tuonne joystick -polliin???Sam sanoi:Ei ole hiirtä ollenkaan. Pelkkä kannettavan nappi.