Minkä värinen hiiri on kädessäsi?

Minkä värinen hiiri?

  • Keltainen

    Äänet: 1 1,0%
  • Vihreä

    Äänet: 0 0,0%
  • Valkoinen

    Äänet: 16 16,0%
  • Hopeinen

    Äänet: 14 14,0%
  • Musta

    Äänet: 28 28,0%
  • Monivärinen

    Äänet: 25 25,0%
  • Joku muu väri

    Äänet: 13 13,0%
  • Punainen

    Äänet: 3 3,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    100

Absolut

Private member
Liittynyt
9.12.2003
Viestit
1589
Se sininen Logitechin langallinen. Mietin silloin että otanko langattoman, mutta kun ei oikein keksinyt mitään hyvää syytä. Mulla on kohtlaisen reilunkokoinen työpöytä tietokoneelle, joten ei se johto häiritse.

Mutta itse rotasta; aivan hemmetin hyvä. Tarkka, käden kokoinen/muotoinen ja kumipinnat mukavat kädessä, muovi taasen kirkasta joten heleppo putsata jos käsistä jää kuonaa siihen. Lisäks ne pikkunappulat esimerkiks netissä sivujen selaamiseen aiheuttaa riippuvuutta. Erittäin hyvä ostos, en ole katunut.

Toi punainen versio siitä on tosin vielä paremman näköinen..... :jaska:
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Oon keskittynyt tässä kannettavalla surffailuun viimeiset 3 kuukautta ja käytän tätä kannettavan touch-padia tai mikä nyt lieneekään.

On näköjään toi mx500 suhteellisen yleinen hiiri. Sellaisen kyllä ostan itsekin kun hankin uuden koneen.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
OoPee sanoi:
Logitech MX1000 laserhiiri. Ei paha. Ookko tyytyväinen?

Ei sillä, että tuohon tuota mun hiirtä varmaan vaihtamaan kannattais lähteä etenkin, kun mun pitäis sitten vaihtaa näppiskin, roikkuu nimittäin tuon saman vastaanottimen päässä kuin hiirikin.
Ostin samalla kun ostin tän koneen niin oikeastaan ei mitään hajua hinnasta.... MBNetin mukaan 54-64€ hinta. Eli ei paha.

Ja olen tyytyväinen. Pirun tarkka kun vertaa vanhaan MS:n optiseen & langattomaan. Josta näkyy kuva tässä, Intellimouse Optical tms. Kuvassa myös sitä edellinen hiireni, Logitechin langaton mutta pallohiiri. MS:n hiiri ei ollut kovin tarkka ja jos oli tovin aikaa ettei liikuttanut hiirtä niin sai vähän liikutella sitä että se heräs taas henkiin. Tässä MX1000:ssa ei ole samanlaista ongelmaa vaikka ledeistä näkeekin, että hiiri menee standby-tilaan heti jos on tovin ettei hiireen koske. Toki tuo latauslaitekkin on kätevä.

Hiirtä voin suositella kyllä kaikille, sopii käteenkin kuin nakutettu. Ainoa ongelma so far on ollut softapuolella. Aluksi ei Firefoxissa hiiren back/forward napit toimineet mutta Muropaketin neuvojen perusteella kun vaihtoi napit tuosta Logitechin ohjelmasta perusnapeiksi tms niin johan alkoi nekin pelittään kuten pitääkin.

Valkoisella pöydälläkin hiiri toimii erittäin hyvin. Hiirimatto on nyt alla lähinnä sen takia ettei pohjan 'tassut' kuluisi niin nopeasti. Aika kätevä on myös rullan sivuttaisscrollaustoiminto ja nuo 'nopeasti' alas/ylösscrollausnapitkin on paremmin tehty kuin työläppärin MX510:ssä.

Akun kesto on suurinpiirtein samaa luokkaa kuin tuossa MS:ssäkin kesti (jossa oli kaksi AA-patteria/akkua, tässä joku oma akku ilmeisesti) eli noin pari viikkoa. Tosin lähelläkään ei olla tuon mun ensimmäisen Logitechin langattoman kulutusta. Siinä oli kaks AAA-paristoa ja ne kesti keviästi pari kuukautta intensiivistä käyttöä. Noinkohan optinen hiiri kuluttaa niin paljon enemmän virtaa sitten?

Eli kuten sanoin, jos on hiirtä vaihtamassa niin MX1000 on kyllä erittäin loistava vaihtoehto, jos haluaa satsata hiireensä enemmänkin kuin 20€.
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
kouvotsvoni sanoi:
Tuon avaaminen lienee mahdotonta ilman särkemistä? Tekisi mieli irrottaa kuoret ja putsata koko hiiri kunnolla kaikesta paskasta.
 

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
Valakone läytyy harmaalla rullalla. Onko toi sitten monivärinen? :doubtful:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Observer sanoi:
Tuon avaaminen lienee mahdotonta ilman särkemistä? Tekisi mieli irrottaa kuoret ja putsata koko hiiri kunnolla kaikesta paskasta.
En ole tohtinut avata, kun ei ole tässä vuoden aikana vielä pahasti pätkinyt.
 

osteri

ZX-10R
Liittynyt
11.4.2002
Viestit
530
Sijainti
SLN
toleranssisiipi sanoi:
Tollanen:



Kolmas samanlainen menossa. Kaks ekaa on menny takuuseen, ja tossa on vähän samaa vikaa kun edellisissäkin. Vasen potikka ei oikein tahdo toimia.
Mulla on samanlainen ja sama vika. Pitänee ostaa uusi lähiaikoina.
 
Ylös