Minkälainen hankala tyyppi olet?

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Perfektionisti (kirjotinko mä ny oikein). Ei yllättänyt. Noloahan se olisi päätyä hesariin samalle sivulle testin kanssa.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Mulle on useasti tullu tsykotesteissä maininta, että aikaansaava ja luova, muttei tee ellei joku käske. Olen ruvennut tässä itse käskemään.
Mutta yleisesti ollut sellainen ettei huvita millään aloittaa, mutta kun aloittaa niin tekee loppuun asti vaikka väkisin.
Vapaalla olen vieläkin pahempi paskalortti. Työssä taas täysin päinvastainen. Työelämän pohjalta testin tein. Vapaalla mitään pohjaa olekaan.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Joojoomiäs. Siinä mielessä oikein, että kyllähän sitä mielellään tekee pilkulleen niinku käsketty, jotta voi sitten ongelmien tullen vedota "noku käskettiin" eli vastuu on pomolla. Joskus haluaa näyttää pomolle, että ideansa huono, tekemällä kiltisti kuten käsketään. Toisaalta kyllä mä olen aina ensimmäisenä ehdottamassa ratkaisuja joka ongelmiin. Useimmiten ne ideat ammutaan alas heti tuoreeltaan typerinä ja useimmiten ne sitä ovatkin.
 

Aisla

högt över molnen
Liittynyt
20.9.2011
Viestit
787
Sijainti
play//repeat
Perfektionisti. Ainakin töiden puolesta, joita ajatellen testin tein. Muutoin sitten jotain muuta, luultavasti.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Hekoheko. Riitti.
En haluaisi olla ynseä perfetkionisti, mutta muistaakseni alkuperäinen lausahdus oli "Hekoheko. Piisasi."

Ei sillä että tälläkään asialla olis mitään väliä ikinä koskaan missään. Oho, peiskaar.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Olet laiska.

Laiska ihminen ei tunnista yhteisiä käyttäytymisnormeja tai välitä niistä. Laiska menee siitä, missä aita on matalin ja vitkuttelee töiden aloittamista. Kun joku alkaa kysellä laiskan töiden perään, hän vierittää syyn aikaansaamattomuuteensa muiden niskoille. Laiska on usein laiska tietoisesti, eikä näe syytä ponnistella, kun vähemmälläkin pärjää. Laiska välttelee velvollisuuksia, mutta ei ole laiska tekemään itselleen mieluisia juttuja.
Tuo viimeinen lause "Laiska välttelee velvollisuuksia, mutta ei ole laiska tekemään itselleen mieluisia juttuja" sopii kyllä muhun aika hyvin. :rolleyes:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Olet laiska

Laiska ihminen ei tunnista yhteisiä käyttäytymisnormeja tai välitä niistä. Laiska menee siitä, missä aita on matalin ja vitkuttelee töiden aloittamista. Kun joku alkaa kysellä laiskan töiden perään, hän vierittää syyn aikaansaamattomuuteensa muiden niskoille. Laiska on usein laiska tietoisesti, eikä näe syytä ponnistella, kun vähemmälläkin pärjää. Laiska välttelee velvollisuuksia, mutta ei ole laiska tekemään itselleen mieluisia juttuja.
Tunnistan itseni.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Vapaalla olen vieläkin pahempi paskalortti. Työssä taas täysin päinvastainen. Työelämän pohjalta testin tein. Vapaalla mitään pohjaa olekaan.
Sekin riippuu vähän ajasta ja paikasta. Tai tekemisestä. Työssä jonkun hyvin ikävän asian tekeminen/ihmisen kohtaaminen venytetään ihan sinne viimeiseen päähän asti. Vapaalla taas joku nurmikonleikkuu kuuluu hommiin jotka tulee aika nopeastikin aloitettua, vaikka on puolentoista tunnin homma. Lumitöitä taas ei tee ennen kuin on pakko.

Mutta kaipa se kuuluu joojooiluun ettei halua niitä ikäviä ihmisiä kohdata tai asioita tehdä?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Mulla on niin päin että töissä teen vittumaisimman homman nopeasti pois kuleksimasta mut kotona imurointi kestää 12 tuntia, siitä 11,5h vitkuttelua.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Toki siihen saattaa vaikuttaa että töissä on melko pian joku kyselemässä "noh, missäs vaiheessa sun homma on?"
 

Ykkösnick

Heh, Massa!
Liittynyt
1.12.2013
Viestit
589
Sijainti
Kerros 107
Olet perfektionisti

Perfektionisti pyrkii täydellisyyteen. Hän ei anna itsensä olla tyytyväinen, koska pelkää, että kehittyminen lakkaa siihen. Täydellisyyteen pyrkiminen voi näkyä oman rosoisuuden ja omien heikkouksien välttämisenä. Perfektionisti voi vaatia täydellisyyttä myös muilta, jolloin ihmiset hänen ympärillään joutuvat olemaan varuillaan. Työssään perfektionisti ei halua päästää käsistään mitään epätäydellistä ja esimiesasemassakin päätyy viimeistelemään alaistensa työt lopulta itse. Parisuhteessa perfektionisti tietää kaiken siitä, mitä oppaat sanovat täydellisestä suhteesta. Luovasta ja hauskasta yhdessäelosta voi siksi tulla perfektionistille suorittamista. Mikään ei saa mennä pieleen. Jos perfektionismia osaa säädellä oikein, siitä voi olla myös paljon hyötyä itselle ja läheisille.
Valitettavan totta.
 
Ylös