Minä poikkeava.Silleen huono testi kun siinä näköjään on vain kaksi mahdollista lopputulosta:doubtful:
Vapaalla olen vieläkin pahempi paskalortti. Työssä taas täysin päinvastainen. Työelämän pohjalta testin tein. Vapaalla mitään pohjaa olekaan.Mulle on useasti tullu tsykotesteissä maininta, että aikaansaava ja luova, muttei tee ellei joku käske. Olen ruvennut tässä itse käskemään.
Mutta yleisesti ollut sellainen ettei huvita millään aloittaa, mutta kun aloittaa niin tekee loppuun asti vaikka väkisin.
Näytä liitetiedosto 21121joojoo tyypin antoi vaik oikeasti olen huolellinen perfektionisti kuhan "oikeisiin" asioihin vaan päästään.
Hekoheko. Riitti.Itse tein testin Howdyn puolesta. Tulos: "Olet ynseä homoseksualisti".
En haluaisi olla ynseä perfetkionisti, mutta muistaakseni alkuperäinen lausahdus oli "Hekoheko. Piisasi."Hekoheko. Riitti.
Tuo viimeinen lause "Laiska välttelee velvollisuuksia, mutta ei ole laiska tekemään itselleen mieluisia juttuja" sopii kyllä muhun aika hyvin.Olet laiska.
Laiska ihminen ei tunnista yhteisiä käyttäytymisnormeja tai välitä niistä. Laiska menee siitä, missä aita on matalin ja vitkuttelee töiden aloittamista. Kun joku alkaa kysellä laiskan töiden perään, hän vierittää syyn aikaansaamattomuuteensa muiden niskoille. Laiska on usein laiska tietoisesti, eikä näe syytä ponnistella, kun vähemmälläkin pärjää. Laiska välttelee velvollisuuksia, mutta ei ole laiska tekemään itselleen mieluisia juttuja.
Ei muuten ollut, joten pistetilanne tällä hetkellä:Oi onko peiskaar?
Tunnistan itseni.Olet laiska
Laiska ihminen ei tunnista yhteisiä käyttäytymisnormeja tai välitä niistä. Laiska menee siitä, missä aita on matalin ja vitkuttelee töiden aloittamista. Kun joku alkaa kysellä laiskan töiden perään, hän vierittää syyn aikaansaamattomuuteensa muiden niskoille. Laiska on usein laiska tietoisesti, eikä näe syytä ponnistella, kun vähemmälläkin pärjää. Laiska välttelee velvollisuuksia, mutta ei ole laiska tekemään itselleen mieluisia juttuja.
Sekin riippuu vähän ajasta ja paikasta. Tai tekemisestä. Työssä jonkun hyvin ikävän asian tekeminen/ihmisen kohtaaminen venytetään ihan sinne viimeiseen päähän asti. Vapaalla taas joku nurmikonleikkuu kuuluu hommiin jotka tulee aika nopeastikin aloitettua, vaikka on puolentoista tunnin homma. Lumitöitä taas ei tee ennen kuin on pakko.Vapaalla olen vieläkin pahempi paskalortti. Työssä taas täysin päinvastainen. Työelämän pohjalta testin tein. Vapaalla mitään pohjaa olekaan.
Eli tuossa me ollaan päinvastaisia sitten.Mulla on niin päin että töissä teen vittumaisimman homman nopeasti pois kuleksimasta mut kotona imurointi kestää 12 tuntia, siitä 11,5h vitkuttelua.
Valitettavan totta.Olet perfektionisti
Perfektionisti pyrkii täydellisyyteen. Hän ei anna itsensä olla tyytyväinen, koska pelkää, että kehittyminen lakkaa siihen. Täydellisyyteen pyrkiminen voi näkyä oman rosoisuuden ja omien heikkouksien välttämisenä. Perfektionisti voi vaatia täydellisyyttä myös muilta, jolloin ihmiset hänen ympärillään joutuvat olemaan varuillaan. Työssään perfektionisti ei halua päästää käsistään mitään epätäydellistä ja esimiesasemassakin päätyy viimeistelemään alaistensa työt lopulta itse. Parisuhteessa perfektionisti tietää kaiken siitä, mitä oppaat sanovat täydellisestä suhteesta. Luovasta ja hauskasta yhdessäelosta voi siksi tulla perfektionistille suorittamista. Mikään ei saa mennä pieleen. Jos perfektionismia osaa säädellä oikein, siitä voi olla myös paljon hyötyä itselle ja läheisille.