Missä maassa haluaisit asua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurski
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
-Espanjan Barcelona
-Italian Milano
-Texas Dallas
-Qatar Doha
-Kanada Montreal

En tiedä miksi, mutta Australia on aina jotenkin viehättänyt.

Tuttu perhe naapurista muutti viime vuoden marraskuussa Australiaan Perhiin ja sillä mielellä lähtivät, että sinne myös jäisivät. Nyt kuitenkin jo vuoden asumisen jälkeen ovat muuttamassa takaisin Suomeen.
Asuivat ennen Australiaan muuttoaan vuoden Suomessa ja sitä ennen Kanadassa.

- Missään ei ole niin hyvä kuin Suomessa; turvallisuus, luonnon puhtaus ja neljä vuodenaikaa, niitä vaan ei muualla ole.
oli heidän kommenttinsa.

Tuttu perhe naapurista muutti viime vuoden marraskuussa Australiaan Perhiin ja sillä mielellä lähtivät, että sinne myös jäisivät.

Minun isä lähti 20 vuotta sitten Australiaan eka Sidney:hin sitten sieltä Brisbaneen samoin myös koko isäni puolen muu suku mummoa lukuun ottamatta ollut siellä yhtä kauan tai kauemmin.

Itse tuskin koskaan tulen siellä asumaan.

Jenkkeihin, luultavasti jonnekin hockeytownin lähelle...

Itse tuskin koskaan tulen siellä asumaan.
700-ab-12.jpg

:cool:

Ehkä Israeliin Eilatiin voisin muuttaa asumaan sitten eläkevuosina.

Alustavasti olen jo katsellut kaksioiden hintoja Eilatista. Pieni puutarhamainen piha jossa uima-allas, ja merinäköala olis kyllä ihan jees. Hinnat hieman Suomen hintoja pienemmät ainakin kaksioiden kohdalla ja näkyyhän niistä tarjontaakin olevan.

Luultavasti en muuta ikinä Suomesta pois (kyllä, olen asunut muuallakin ;))
Mutta jos jotain kiinnostavia maita pitäisi arpoa, niin vaikka : Ruotsi, Saksa, Italia ja Australia villinä korttina :D

Viimeksi muokattu:
Niin no oishan tuol Ausseis parit plussat (vois ainakin käydä kattoo F1 ja Lämmintä ilman matkustamistakin), mut miinuksii en oo miettiny.
Kannattaa miettiä sitten mihin päin Australiaa muuttaa. Länsi-Australian Perth ja Pohjois-Australian Darwin ovat kauempana Melbournesta kuin keski-Euroopan F1-kisat Suomesta.

Mola di Bari, Puglia, Italia.

Taalla Islannissa on ihan ok olla, paitsi etta elama on yksinkertasempaa taalla ja valilla iskee klaustrofobia.

Kannattaa miettiä sitten mihin päin Australiaa muuttaa. Länsi-Australian Perth ja Pohjois-Australian Darwin ovat kauempana Melbournesta kuin keski-Euroopan F1-kisat Suomesta.

Jos tuonne muuttaisi niin varmaankin Queenslandin osavaltion puolelle Brisbaneen missä kaikki sukulaiseni asuvat. Mainitsin vain nuo F1 kisat, olisihan australiassa paljon muutakin.