kouvotsvoni
Banjottu
Pikaisella etsinnällä minä käytin sitä ensimmäisenä
Sitä muistelinkin, mutta en muistanut yhtään, missä yhteydessä tuollainen "normi postaus" siltä olisi tullut.
Pikaisella etsinnällä minä käytin sitä ensimmäisenä
Sitä muistelinkin, mutta en muistanut yhtään, missä yhteydessä tuollainen "normi postaus" siltä olisi tullut.
Se nyt vaan on niin, että joillakin saatta olla sellasia hetkiä, että ovat jossain muualla kuin tänne postaamassa. Sitä kutsutaan elämäksi. Suosittelen testaamaan :thumbup:Nyt en pelleile vaan mihin on kadonnut käyttäjä Sinäputki?
Ok, ok kyllä mie osaan elää.Se nyt vaan on niin, että joillakin saatta olla sellasia hetkiä, että ovat jossain muualla kuin tänne postaamassa. Sitä kutsutaan elämäksi. Suosittelen testaamaan :thumbup:
Aivan. Nyt kun on lukenu tänään tätä toikkia niin ei ihme että jotakuta ärsytti eilenPikaisella etsinnällä minä käytin sitä ensimmäisenä
Aattelin muuttaa tänne asumaan kun täälä näyttäs olevan parempi meininki kun omassa elämässä tällä hetkellä.:idea:Se nyt vaan on niin, että joillakin saatta olla sellasia hetkiä, että ovat jossain muualla kuin tänne postaamassa. Sitä kutsutaan elämäksi. Suosittelen testaamaan :thumbup:
Sama käynyt mielessä..
Kussa lymyää Norjan vahvistus, asiassaan alati tahdikas herra joukahainen?
.
Tai töiksi, joissain tapauksissa..Sitä kutsutaan elämäksi.
S'on ollut vasta viikon kadoksissa. Hältä löytyy paljon pitempiäkin poissaoloja ja aina on tullu takasin. Jospa hää on löytänyt naisen isolla n:ällä Taiteiden Yöstä...Knoukka on iskenyt näemmä todellisen PC hiljaisuuden :doubtful:
Sama kävi mielessä just kun lähtin tuon edellisen postini. Ei ehtinyt mukaan. markoj. Sori.Markoj on kanssa taas ollu reilun viikon tauolla.
Lugera kävi huutamassa, että se on kiusattu täällä paskaks ja että moro. Itse muistelisin, että sitä kuitenkin yritettiin täällä ihan tukeakin. Poika oli niin lihapiirakalla sen itsetuntonsa kanssa.Markoj on kanssa taas ollu reilun viikon tauolla.
Lugera vaikuttaa kadonneen kokonaan.
On toki foorumilta ollut, mutta että kokonaan. On kyllä tainnut taiteidenyöstä löytää jonku tosi notkeen ja maukkaanS'on ollut vasta viikon kadoksissa. Hältä löytyy paljon pitempiäkin poissaoloja ja aina on tullu takasin. Jospa hää on löytänyt naisen isolla n:ällä Taiteiden Yöstä...
Mutta missä on Micael? Ei ole moneen viikkoon näkynyt...
Välillä kotonakin, musiikkia kuunnellen, elokuviakin katsellen....Mutta missä on Micael? Ei ole moneen viikkoon näkynyt...