72:sen mukaan bussiaseman liepeiltä on löytynyt käytetty kortsu!Knoukka ja Markoj ovat soutelemassa. Havainto perustuu spekulaatioon.
72:sen mukaan bussiaseman liepeiltä on löytynyt käytetty kortsu!Knoukka ja Markoj ovat soutelemassa. Havainto perustuu spekulaatioon.
Samoin. Pidä itses itsenäs.Hywää syksyn jatkoa kaikille foorumilaisille:thumbup:
HUOMIO!! KATSE OIKEAAN PÄIN!72:sen mukaan bussiaseman liepeiltä on löytynyt käytetty kortsu!
Noin kolomisen vuotta ja vähän yli on näkymisestään.Hahmoa Huimapää ei liene näkynyt hetkeen.
OOoooooh.. Justhan se jotain pörisi, mopoilusta tms...Hahmoa Huimapää ei liene näkynyt hetkeen.
Mitä tässä uusia kysymyksiä kysymään, kun vanhaankaan en ole saanut vastausta.Missä lienee hahmo CaPtEeNi ?.
Taas kävi mielessä.Sama käynyt mielessä.
Lähti kun sai varoituksen?:doubtful:Minne on kadonnut OoPee? Viimeinen postaus on ennen juhannusta.
Villi veikkaus kahden vaihtarin välillä. Joko Bouvet tai Ärrä.Missä lienevät K.Yrjölä ja Ruunar&Kyllikki?!?
Ei ole näkynyt hetkeen. Ainakaan pariin tuntiin meinaan.
Palanee takaisin, kunhan teet ensin ohituksen.Lähti kun sai varoituksen?:doubtful:
Tai sitten OoPee vaanii jossakin pusikossa Mossea valmiina kiilaamaan hänet lepikkoon estääkseen Mossea pääsemästä ohi.Palanee takaisin, kunhan teet ensin ohituksen.
Bouvetilla(?) Toivottavasti.Missä mä oon?
Helppo.Missä mä oon?
No ihmettelinkin. Kiitti.