Rento ja vapautunut mestaTäältä voi olla kuinka kauan pois eikä kukaan huomaa tai kaipaa.
En nyt ihan noinkaan sanoisi.Täältä voi olla kuinka kauan pois eikä kukaan huomaa tai kaipaa. Ainakaan mua.
Huomaa ja kaipaa, tottakai.Täältä voi olla kuinka kauan pois eikä kukaan huomaa tai kaipaa. Ainakaan mua.
Luultiin että olet uudessa kodissa, kun sielläkin on jo lööppitoikki. Toki siellä on kopioituna myös kaikki muut toikit lapsuudenkodista.Täältä voi olla kuinka kauan pois eikä kukaan huomaa tai kaipaa. Ainakaan mua.
Eipä taida jsut kenenkään poissaolosta älämölöä syntyvän, vaikka näyttäytymistä suotavana pidettäisiin.Täältä voi olla kuinka kauan pois eikä kukaan huomaa tai kaipaa. Ainakaan mua.
No, jos sä olisit esim. puoli vuotta hiljaa niin joku alkaisi varmaan jo kyselemään että missä nainen.Täältä voi olla kuinka kauan pois eikä kukaan huomaa tai kaipaa. Ainakaan mua.
Mä oon hitusen kerinny ihmetteleen missä oot, mutta en oo katoamisilmotusta tehny...Täältä voi olla kuinka kauan pois eikä kukaan huomaa tai kaipaa. Ainakaan mua.
Monikokerroksista toilettipaperia tuo on?Kysyttävää? :thumbfh:
Yksikerroksinen, P40.Monikokerroksista toilettipaperia tuo on?
Kiitos!Yksikerroksinen, P40.
Ei toki. Reissu raportteja jännänny, että kuinkas onpi sujuneet.
Kysyttävää? :thumbfh:
kuvasta päätellen ihan hyvinEi toki. Reissu raportteja jännänny, että kuinkas onpi sujuneet.
Siinä on kyllä tyyppi, jonka yleistä höntsäämistä olen jäänyt kaipaamaan. Missähän lie.Burb ei ole kolmeen viikkoon kommentoinut Forumille EIKÄ Areenalle.
Jospa hoitajat ovat evänneet burbilta pääsyn tietokoneelle rangaistuksena sopimattomasta käytöksestä.Siinä on kyllä tyyppi, jonka yleistä höntsäämistä olen jäänyt kaipaamaan. Missähän lie.
Jos tuo olisi todellinen syy, evääminen olisi tapahtunut jo vuosikausia sitten... Ja se olisi ollut elinikäinen banaani se.Jospa hoitajat ovat evänneet burbilta pääsyn tietokoneelle rangaistuksena sopimattomasta käytöksestä.