Missä ovat ?

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Mutku tais kyrpiintyä erään foorumistin juttuihin ja laittoi pillit pussiin tuossa Euroviisujen aikaan.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mutkusta ainakin mulla oli sellanen käsitys, että koska hänen kehittämänsä "Euroviisusalaliitto" ei mennyt täällä läpi ja ihmiset kyllästyivät siihen jatkuvaan salaliittoteorian jankkaamiseen eivätkä vastanneet enää Mutkulle, (esim. mä aika suorasanaisesti ilmoitin, että saa hokea teorioitaan ihan itekseen ja löin tyypin ignoreen) niin Mutku suuttui ja lopetti postaamisen.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Mistä näitä tietää, onko hahmo enää hengissäkään. :dunno:

Mun silmiin toi euroviisujutska oli ihan normaalia settiä, mutta eipä sitä voi tietää, miten joku toinen on sen kokenut - ehkä jopa suuttunut. :confused:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Minusta kyse ei ollut ihan normaalista jarnasta. Mielestäni, Mutku sai osakseen hieman henkilökohtaista vittuilua laajalta skaalalta ja hän taisi jotenkin vihjaista häipyvänsä forumilta - ainakin joksikin aikaa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Il Tempo Gigante sanoi:
Nimimerkkejä ml, Jones ja Heldenview ei löytynyt forumin Members List'ilta.

Lienevätkö kateissa ?
Mr Jones löytyy ainakin Patriotin ja jaskan postauksista. :rolleyes:

Itsehän kaipaan hahmoa McMike. Nikkinä apaut 107 kertaa parempi kuin Micael. :ahem:
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Sam sanoi:
Minusta kyse ei ollut ihan normaalista jarnasta. Mielestäni, Mutku sai osakseen hieman henkilökohtaista vittuilua laajalta skaalalta ja hän taisi jotenkin vihjaista häipyvänsä forumilta - ainakin joksikin aikaa.
Mä en noita vihjeitä löytänyt?
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Milläs perusteella McMike sai luvan vaihtaa nikkiä?
 
Ylös