Missä ovat ?

McMike

Banned
Liittynyt
29.11.2003
Viestit
53
Moe Szyslak sanoi:
Mr Jones löytyy ainakin Patriotin ja jaskan postauksista. :rolleyes:

Itsehän kaipaan hahmoa McMike. Nikkinä apaut 107 kertaa parempi kuin Micael. :ahem:
:ahem: :thumbup:

Tää on nyt minun käytössäni ja isällä Micael. Harvoinhan mä tänne postailen mutta luettua tulee kummiskin.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
McMike sanoi:
:ahem: :thumbup:

Tää on nyt minun käytössäni ja isällä Micael. Harvoinhan mä tänne postailen mutta luettua tulee kummiskin.
Signature: Micael
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17744
Sijainti
East of Eden
Otto Hokkanen sanoi:
se on modejen suojeluksessa.
:D

Niin tai näin, kun itse pidän tästä nikistä enemmän niin se on nyt siinä.

Jones vs. Moe Szyslak, kumpi niistä parempi? Ainakin minä pidin enemmän nikistä Jones.

Mutta olipa se nick sitten mitä tahansa, niin kuitenkin hahmo sen takana antaa nikille sen oikean olemuksen.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Viimeisimmästä "kenellä on paras nikki" -äänestyksestä on jo tovi jos toinenkin. Taisi nimimerkki Nopeahuoli voittaa ko skaban.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Micael sanoi:
:D

Niin tai näin, kun itse pidän tästä nikistä enemmän niin se on nyt siinä.

Jones vs. Moe Szyslak, kumpi niistä parempi? Ainakin minä pidin enemmän nikistä Jones.

Mutta olipa se nick sitten mitä tahansa, niin kuitenkin hahmo sen takana antaa nikille sen oikean olemuksen.
Kyllä Moe yhden stoben minulle ainaskin antanut :ahem:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Ace17 sanoi:
Viimeisimmästä "kenellä on paras nikki" -äänestyksestä on jo tovi jos toinenkin. Taisi nimimerkki Nopeahuoli voittaa ko skaban.
Ai sen takia se muutti. Ei mahtunut enää egonsa kanssa samalle mantereelle meidän muiden kanssa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
AJ sanoi:
Ai sen takia se muutti. Ei mahtunut enää egonsa kanssa samalle mantereelle meidän muiden kanssa.
Egonsa, Mersujensa ja golf-bäginsä kanssa. :nope: :thumbfh:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
McMike sanoi:
:ahem: :thumbup:

Tää on nyt minun käytössäni ja isällä Micael. Harvoinhan mä tänne postailen mutta luettua tulee kummiskin.
Paas ukko maksamaan vippi-jäsenyys jotta saadaan asiaankuuluva avatar käyttöösi. :thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
Milläs perusteella McMike sai luvan vaihtaa nikkiä?
Vipeillä on eri oikeudet kuin 'rahvaalla'. :D

Eikös se Laihian maamiesseura voisi maksaa vaikka yhteisökäyttöön yhden vippi-oikeuden. :doubtful: Jätätte tänä vuonna ostamatta sen yhteisen vuotuisen kondoomin ja teepussin. :idea:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
Vipeillä on eri oikeudet kuin 'rahvaalla'. :D

Eikös se Laihian maamiesseura voisi maksaa vaikka yhteisökäyttöön yhden vippi-oikeuden. :doubtful: Jätätte tänä vuonna ostamatta sen yhteisen vuotuisen kondoomin ja teepussin. :idea:
Eihän niitä nyt herra paratkoon joka vuosi osteta. Kondomi on tällä hetkellä paikattavana ja teepussiin solmitaan uusi naru heti ensi vappuna.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
AJ sanoi:
Eihän niitä nyt herra paratkoon joka vuosi osteta. Kondomi on tällä hetkellä paikattavana ja teepussiin solmitaan uusi naru heti ensi vappuna.
Ai siksikö siinä spärdärissä kuulopuheiden mukaan lukee: LP Lainapeite? :doubtful:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
Ai siksikö siinä spärdärissä kuulopuheiden mukaan lukee: LP Lainapeite? :doubtful:
Joo. Laihialaisia on syytetty nuukiksi, mutta jopa he ihmettelivät, että miksi urheiluseuran uusiin verkkatakkeihin oli painettu selkään teksti "LAI". Mutta selityshän oli selvä. Olihan takissa hia jo ennestään.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
McMike sanoi:
:ahem: :thumbup:

Tää on nyt minun käytössäni ja isällä Micael. Harvoinhan mä tänne postailen mutta luettua tulee kummiskin.
Pelottavaa!
 
Ylös