kouvotsvoni
Banjottu
Paljos TJ?Banaani sanoi:Mä oon intis :thumbdown :alppu:
Paljos TJ?Banaani sanoi:Mä oon intis :thumbdown :alppu:
Näillänäkymin pitäs päästä 6kk, niin siinä tapauksessa ainakin +160kouvotsvoni sanoi:Paljos TJ?
:ahem: :thumbup:Moe Szyslak sanoi:Mr Jones löytyy ainakin Patriotin ja jaskan postauksista.
Itsehän kaipaan hahmoa McMike. Nikkinä apaut 107 kertaa parempi kuin Micael. :ahem:
Signature: MicaelMcMike sanoi::ahem: :thumbup:
Tää on nyt minun käytössäni ja isällä Micael. Harvoinhan mä tänne postailen mutta luettua tulee kummiskin.
Otto Hokkanen sanoi:se on modejen suojeluksessa.
On mun toinen nimeni.DFiaA sanoi:Signature: Micael
Kyllä Moe yhden stoben minulle ainaskin antanut :ahem:Micael sanoi:
Niin tai näin, kun itse pidän tästä nikistä enemmän niin se on nyt siinä.
Jones vs. Moe Szyslak, kumpi niistä parempi? Ainakin minä pidin enemmän nikistä Jones.
Mutta olipa se nick sitten mitä tahansa, niin kuitenkin hahmo sen takana antaa nikille sen oikean olemuksen.
Ai sen takia se muutti. Ei mahtunut enää egonsa kanssa samalle mantereelle meidän muiden kanssa.Ace17 sanoi:Viimeisimmästä "kenellä on paras nikki" -äänestyksestä on jo tovi jos toinenkin. Taisi nimimerkki Nopeahuoli voittaa ko skaban.
Egonsa, Mersujensa ja golf-bäginsä kanssa. :nope: :thumbfh:AJ sanoi:Ai sen takia se muutti. Ei mahtunut enää egonsa kanssa samalle mantereelle meidän muiden kanssa.
Paas ukko maksamaan vippi-jäsenyys jotta saadaan asiaankuuluva avatar käyttöösi. :thumbup:McMike sanoi::ahem: :thumbup:
Tää on nyt minun käytössäni ja isällä Micael. Harvoinhan mä tänne postailen mutta luettua tulee kummiskin.
Jotta saisin äänen 'Vuoden forumisti' äänestyksessä.kouvotsvoni sanoi:Kyllä Moe yhden stoben minulle ainaskin antanut :ahem:
Vipeillä on eri oikeudet kuin 'rahvaalla'.patriot sanoi:Milläs perusteella McMike sai luvan vaihtaa nikkiä?
Tommosia ne on kaikki! :thumbfh:Moe Szyslak sanoi:Egonsa, Mersujensa ja golf-bäginsä kanssa. :nope: :thumbfh:
Yhdenkö vain?Moe Szyslak sanoi:Jotta saisin äänen 'Vuoden forumisti' äänestyksessä.
Eihän niitä nyt herra paratkoon joka vuosi osteta. Kondomi on tällä hetkellä paikattavana ja teepussiin solmitaan uusi naru heti ensi vappuna.Moe Szyslak sanoi:Vipeillä on eri oikeudet kuin 'rahvaalla'.
Eikös se Laihian maamiesseura voisi maksaa vaikka yhteisökäyttöön yhden vippi-oikeuden. :doubtful: Jätätte tänä vuonna ostamatta sen yhteisen vuotuisen kondoomin ja teepussin. :idea:
Ai siksikö siinä spärdärissä kuulopuheiden mukaan lukee: LP Lainapeite? :doubtful:AJ sanoi:Eihän niitä nyt herra paratkoon joka vuosi osteta. Kondomi on tällä hetkellä paikattavana ja teepussiin solmitaan uusi naru heti ensi vappuna.
Joo. Laihialaisia on syytetty nuukiksi, mutta jopa he ihmettelivät, että miksi urheiluseuran uusiin verkkatakkeihin oli painettu selkään teksti "LAI". Mutta selityshän oli selvä. Olihan takissa hia jo ennestään.Moe Szyslak sanoi:Ai siksikö siinä spärdärissä kuulopuheiden mukaan lukee: LP Lainapeite? :doubtful:
Pelottavaa!McMike sanoi::ahem: :thumbup: