Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Olen pohdiskellut samaa.Olga sanoi:JJ ei ole kadoksissa, mutta missä on AJ? :eek!:
Olen pohdiskellut samaa.Olga sanoi:JJ ei ole kadoksissa, mutta missä on AJ? :eek!:
Humalassa.kouvotsvoni sanoi:Missä minä olen?
Burb ei ole missään!Micael sanoi:Location: Joensuu
Luulin, että burb on Alankomaissa pitkien säärien pihdeissäkouvotsvoni sanoi:Burb ei ole missään!
burb on huuto eräm... taulussa.kouvotsvoni sanoi:Burb ei ole missään!
Niimmäkin. Tai jossain sielläpäin. Tai ainakin toivoin parasta. Tai ainakin toiseks parasta.jupla sanoi:Luulin, että burb on Alankomaissa pitkien säärien pihdeissä
Nyt se on jo muuttamassa sinne Hollantiin... Mieti nyt vähän.burb sanoi:Just nyt mä olen keskellä kaaosta. Päätin siirtää parin kirjahyllyn, sohvan, tietokoneen, DVD- ja CD-kokoelman sekä muutaman muun esineen paikkaa.
Hyrskyn myrskyn ja heikun keikun.
On tietoa. Livesätissä vaikuttaa kisojen aikana.J.Hunt sanoi:Missä on nimimerkki "Suomenhuippu". Ensinmäinen käyttäjä joka jäi mieleeni Mustis-avansa takia. Onko sisäpiiriläisillä sisäpiirin tietoa sisäpiiristä?
Eikös sinun pitäis se tietää, "kakkosiasi" kun ovat.Moe Szyslak sanoi:Onko AJ 'lara'?:doubtful:
Vai 'Jussi'?:ahem:
Pitäis pitäis, mutta jos tädillä olis kahva, niin se olis matkalaukku.Micael sanoi:Eikös sinun pitäis se tietää, "kakkosiasi" kun ovat.