burb
.
Jos ryppyisellä tädillä on kaksi jenkkakahvaa niin onko hän sitten haitari?:doubtful:Moe Szyslak sanoi:Pitäis pitäis, mutta jos tädillä olis kahva, niin se olis matkalaukku.
Jos ryppyisellä tädillä on kaksi jenkkakahvaa niin onko hän sitten haitari?:doubtful:Moe Szyslak sanoi:Pitäis pitäis, mutta jos tädillä olis kahva, niin se olis matkalaukku.
Haitariahan kutsutaan joissakin piireissä "kurtuksi"burb sanoi:Jos ryppyisellä tädillä on kaksi jenkkakahvaa niin onko hän sitten haitari?:doubtful:
Sitä en tiedä, mutta sen tiedän mikä on 5 metriä pitkä ja haisee vanhalle viinalle.:ahem:burb sanoi:Jos ryppyisellä tädillä on kaksi jenkkakahvaa niin onko hän sitten haitari?:doubtful:
'Natisevaksi kurtuksi'.:ahem:Micael sanoi:Haitariahan kutsutaan joissakin piireissä "kurtuksi"
Jacques Cousteaun pipo?Moe Szyslak sanoi:Sitä en tiedä, mutta sen tiedän mikä on 5 metriä pitkä ja haisee vanhalle viinalle.:ahem:
Joo, kyseistä nimimerkkiäkään emme ole täällä nähneet pitkään aikaan.burb sanoi:Jacques Cousteaun pipo
Myös "Naseva kurttu" -nimitystä olen kuullut joskus käytettävän.Moe Szyslak sanoi:'Natisevaksi kurtuksi'.:ahem:
Micaelin avatar ja jutut luovat mukavaa kontrastia keskenään. Olen muuten käynyt ArkangelissaMicael sanoi:Myös "Naseva kurttu" -nimitystä olen kuullut joskus käytettävän.
Taas löytyi yhtymäkohtia. Ylempiin postauksiin: Hodie in terra canunt Angeli,jupla sanoi:Micaelin avatar ja jutut luovat mukavaa kontrastia keskenään. Olen muuten käynyt Arkangelissa
Eioo!burb sanoi:Jacques Cousteaun pipo?
Puhuu hän itsestään monikossa ja yksikössä samassa lauseessa :doubtful:burb sanoi:Onkohan nyt joillakuilla vääristynyt käsitys mun toimien tarkoitusperistä...
:doubtful:
BannattuVellu sanoi:Joo, kyseistä nimimerkkiäkään emme ole täällä nähneet pitkään aikaan.
Onneksi kerkesin kahvin juomaanMoe Szyslak sanoi:Eioo!
Vaan on 2000-luvun kommareiden vappumarssi!
Mulla ei oo mitaan kahvoja. Tai mitaan kakkos nikkeja. Tiedat kylla sen.Moe Szyslak sanoi:Pitäis pitäis, mutta jos tädillä olis kahva, niin se olis matkalaukku.
Kyllä sulta kahvat löytyy kun pyllistät sillalailla että painat ottan lattiaan niin ilmestyy just hyvät kahvat siinä kankkujen kohdalla kun takaapäin kattelee.lara sanoi:Mulla ei oo mitaan kahvoja. Tai mitaan kakkos nikkeja. Tiedat kylla sen.
Ja burbin ma etsin kasiini / jalkoihini heti kun paasen suomeen.:frank:
Repesin.Knoukkari sanoi:Kyllä sulta kahvat löytyy kun pyllistät sillalailla että painat ottan lattiaan niin ilmestyy just hyvät kahvat siinä kankkujen kohdalla kun takaapäin kattelee.
Privassa voit sitten kertoa että minkälaiset sun kahvat niinku tarkkallensa on, mutta veikkaan että ihan hyvät...
höh höppänä pöpötilara sanoi:Ja burbin ma etsin kasiini / jalkoihini heti kun paasen suomeen.:frank:
Ai, ei sitten kopo. Etin jonku toisen.burb sanoi:höh höppänä pöpöti
:frown:lara sanoi:Ai, ei sitten kopo. Etin jonku toisen.
No mita sa ny oikein halajat? Etta ma ettin vai etten etti?burb sanoi::frown: