Missä ovat ?

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moe Szyslak sanoi:
Pitäis pitäis, mutta jos tädillä olis kahva, niin se olis matkalaukku.:rolleyes:
Jos ryppyisellä tädillä on kaksi jenkkakahvaa niin onko hän sitten haitari?:doubtful:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
burb sanoi:
Jos ryppyisellä tädillä on kaksi jenkkakahvaa niin onko hän sitten haitari?:doubtful:
Sitä en tiedä, mutta sen tiedän mikä on 5 metriä pitkä ja haisee vanhalle viinalle.:ahem:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Micael sanoi:
Myös "Naseva kurttu" -nimitystä olen kuullut joskus käytettävän.
Micaelin avatar ja jutut luovat mukavaa kontrastia keskenään. Olen muuten käynyt Arkangelissa :cool:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Moe Szyslak sanoi:
Pitäis pitäis, mutta jos tädillä olis kahva, niin se olis matkalaukku.:rolleyes:
:mad: Mulla ei oo mitaan kahvoja. Tai mitaan kakkos nikkeja. Tiedat kylla sen.
Ja burbin ma etsin kasiini / jalkoihini heti kun paasen suomeen.:frank:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
lara sanoi:
:mad: Mulla ei oo mitaan kahvoja. Tai mitaan kakkos nikkeja. Tiedat kylla sen.
Ja burbin ma etsin kasiini / jalkoihini heti kun paasen suomeen.:frank:
Kyllä sulta kahvat löytyy kun pyllistät sillalailla että painat ottan lattiaan niin ilmestyy just hyvät kahvat siinä kankkujen kohdalla kun takaapäin kattelee.

Privassa voit sitten kertoa että minkälaiset sun kahvat niinku tarkkallensa on, mutta veikkaan että ihan hyvät...
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Knoukkari sanoi:
Kyllä sulta kahvat löytyy kun pyllistät sillalailla että painat ottan lattiaan niin ilmestyy just hyvät kahvat siinä kankkujen kohdalla kun takaapäin kattelee.

Privassa voit sitten kertoa että minkälaiset sun kahvat niinku tarkkallensa on, mutta veikkaan että ihan hyvät...
Repesin. :D :D :D
 
Ylös