haju
Banned
\o/burb sanoi:Missäs on Kortteen Topi?
Lomailemassa?
\o/burb sanoi:Missäs on Kortteen Topi?
Lomailemassa?
Topia kyllä kaivataan täälläkin.burb sanoi:Missäs on Kortteen Topi?
Lomailemassa?
No hö. Sä voisit keskittyä kuvativoihin. :thumbup:Il Tempo Gigante sanoi:Topia kyllä kaivataan täälläkin.
Puolustusvoimat on vastikään silpunnut kymmeniätuhansia rynnäkkökivääreitä, koska niille ei ole enää ollut tarvetta.
Sodanajan joukkojen määrää on viime vuosina pienennetty.
"Me emme tarvitse niitä niin paljon. Toinen syy on se, että jokaisesta varastoneliöstä joutuu maksamaan vuokraa", sanoo teknikkokapteeni Tarmo Romppanen puolustusvoimien materiaalilaitokselta.
Pääosa terässilppurin kitaan joutuneista aseista on ollut mallia RK54 eli alkuperäisiä venäläisiä Kalashnikoveja joko puu- tai taittoperällä. Näitä täysin toimintakelpoisia malleja on tuhottu vajaat 20 000 kappaletta.
Myös suomalaisvalmisteisia rynnäkkökivääreitä on tuhottu. Teräksen raaka-aineeksi on päätynyt yli seitsemäntuhatta rynnäkkökivääriä 1960-luvulta. Ne ovat olleet RK62-mallin ensimmäisiä versioita, jotka voi tunnistaa muun muassa tavallista lyhyemmästä ja vihreästä kädensuojasta piipun ympärillä sekä päivätähtäimestä.
Hajoo! :alppu:Banaani sanoi:Mä oon intis :thumbdown :alppu:
Mitä luultavimmin kotona.kouvotsvoni sanoi:Missä on Yrjölän Kristian?
Ei o kun kävelee just Paradisen terassin ohi- ees ja taas ihmetellen kutsua vanhan tutun!Captain Howdy sanoi:Mitä luultavimmin kotona.
Aika paha!McMike sanoi::ahem: :thumbup:
Tää on nyt minun käytössäni ja isällä Micael. Harvoinhan mä tänne postailen mutta luettua tulee kummiskin.
:thumbfh:Jussi sanoi:Aika paha!
hyvä!Matxi sanoi:Cinderella on vieläkin hävöksissä.
:thumbfh: :thumbfh: :thumbfh: :thumbfh:Dominic sanoi:
Samaa olen ihmetellyt itsekin.Olga sanoi:JJ ei ole kadoksissa, mutta missä on AJ? :eek!:
:ahem: Mä kyselin samaa asiaa jo viime viikolla tuola UPeiden puolella. Sen köpön poissaolon huomaa.burb sanoi:AJ on kyllä ollut hukassa aivan liian pitkään. Toivottavasti kaikki on ok.