Albert Oil
Hippi ja juntti
þýðingafræðingur lienee jäänyt sille tielleen. Ja hahmo Miguel on ollut hiljaa jo kolme vuotta.
Se on KIRJIS!Kenenkökäs bannia Jjusban kunnioittaa kirjoituslakollaan?
- hehehe, mä postaan tänne
- jos et sinä tule heti alas sieltä vapaalle, niin minä kaadan tämän forumin.
Äimistelee eilen näkemäänsä hernekeittoa, lentokonetta ja pillimehua.Onks Rage hoidoissa vai muuten vain lusmuilemassa?
Ei oo kauhiasti näkynyt tänään.
Ei "katolla" näkynyt?
Minäpä poika olin ULUKOMAILLA eilen!Ei oo kauhiasti näkynyt tänään.
Luulin että lentonäytöksen munkkikahvit vei miehen mukanaan.Minäpä poika olin ULUKOMAILLA eilen!
Kävin Hlinnassa sukuloimassa kun "flunssakaranteeni" päättyi sekä pyhiinvaellusreissulla SA-Kaupassa, josta ostin verikauhan pihatyölakiksi sekä 2 kpl 20 mm hylsyjä kynätelineiksi autotalliin.
Parolan kohdalla tankin piippu oli YYA-hengen mukaisesti kohti Ruotsia.
Tässä raporttini poissaolosta ja sen syistä :thumbup:
Se on nykyään Estate.pyhiinvaellusreissulla SA-Kaupassa,
:thumbup:Se on nykyään Estate.
Olink... olink mää Estaten kans ny sillee :eek!: :eek!:Se on nykyään Estate.
Niin mutta oliko todellinen Estate? On meinaan vaikeeta olla varma, kun koko amerikkakin on täynnä kylttejä, joissa mainostetaan Real Estatea ja itseasiassa jopa meillä duunissa on kokonainen osasto sillä nimelläOlink... olink mää Estaten kans ny sillee :eek!: :eek!:
Vitosen? Hinnoittelu on tehty Alppua varten sitten. :ahem:Jotain huijausta lienee ollut pelissä, koska kaikkien tavaroiden hinta oli siellä apaut vitosen...
Haiskahtaa, haiskahtaa...
Jaa? Kun mun muistikuvan mukaan Alpulla ei nimenomaan ollut sitä vitosta :thumbfh:Vitosen? Hinnoittelu on tehty Alppua varten sitten. :ahem:
Austriaaliassa ovat kovia panettelee. Toiset rakentavat jopa panetteluhuoneita kellariin. :fritz: eiku :frank:JUST NYT ei ole. Futuurissa saattaa olla toisinkin, joten turha panetella siellä.