Albert Oil
Hippi ja juntti
...ja Zervuska on lopettanut laisin kirjoittelun muualle kuin veikkaustoikkiin. Ja sielläkin jätti 72-Hockerivin laittamatta.
Komp.Olga tule takaisin! Ja OoPeen pulppuilevaa tekstiä kaipaan, kuten myös Mehen lämminhenkisesti vittuilevaa kirjoittelua.
Ja varmaan ihan tyhjästä. Pelkkä väärinkäsitys. Oispa katsonut peiliin. Kissanhäntä, kahvinporot ja mursun viikset.Sehän suuttu mulle siinä ilmaisentyön toikissa.
Ja varmaan ihan tyhjästä. Pelkkä väärinkäsitys. Oispa katsonut peiliin. Kissanhäntä, kahvinporot ja mursun viikset.
Toivottavasti helvetin kaukana ja pitkään. Tai eihän se sinänsä haittaa kun tyyppi on ollut mulla ignoressa ties kuinka kauan.Missäs joukahainen luuraa?
Entä jos haastan sinut :wink:Olen samaa mieltä.
Entä jos haastan sinut :wink:
Silloin nimimerkkisi lienee Sue you.Entä jos haastan sinut :wink:
Kaikista ihmisistä voi oppia jotain. Itse kukin, puolin ja toisin.Toivottavasti helvetin kaukana ja pitkään. Tai eihän se sinänsä haittaa kun tyyppi on ollut mulla ignoressa ties kuinka kauan.
Hitukasta opin ettei viikset sovi aikuiselle miehelle. Castrosta ettei parta. Stalinista ettei mulkunmittainen jätkä ole juuri muuta kuin se mulkku.Kaikista ihmisistä voi oppia jotain. Itse kukin, puolin ja toisin.
Jätkä on vaan kadeHitukasta opin ettei viikset sovi aikuiselle miehelle. Castrosta ettei parta. Stalinista ettei mulkunmittainen jätkä ole juuri muuta kuin se mulkku.