Siis täh?? Luitko mitä lainasit?Sulla ei, luojan kiitos, taida olla moisia kuvitelmia edes Jonin suhteen.
Siis täh?? Luitko mitä lainasit?Sulla ei, luojan kiitos, taida olla moisia kuvitelmia edes Jonin suhteen.
Luin.Siis täh?? Luitko mitä lainasit?
Mutta et ymmärtänyt. Ei se mitään. :thumbup:
Ymmärsin varsin hyvin.Mutta et ymmärtänyt. Ei se mitään. :thumbup:
Luin väärin.joukis on joukiksenlainen, mutta miehen älynlahjoja ei nyt voi kukaan kyseenalaistaa.
Ihmisen persoona on taasen eri juttu, ja sitä voi kukin kohdallaan vähän kehittää sekä koittaa sietää toisen persoonaa tai parhaimmillaan hyväksyä sen sellaisenaan.
T: mies lasaretista
Vertasit minua Joniin? Vertasit mitä? Miten? Missä? Mistä ihmeestä vedit Joni tähän jouhkis juttuun? Yritätkö kertoa, että pitäisin Jonia jotenkin tyhmänä, tai arvioisin itseni viisaammaksi ja fiksummaksi kuin Joni?Ymmärsin varsin hyvin.
Itse, et vain tainut pitää vertauksesta itsesi ja Jonin suhteen, vaikka ovat aivan yhtä verranollisia.
Ei kai nyt meidän foorumilla.Joku täällä on kyllä provonnut..
Syy on tainnut mennä ohi silmimme:Olga tule takaisin!
Liekö palmusaarella huono nettiyhteys?Olen molemmilla kännyilläni voittanut 2 milj. euroa. Kyllä nyt kelpaa elellä.
Mahtaa teillä käydä kateeksi.
Kunhan käy ensin nykäisemässä Cooperin 3200 tai enemmän, tulee takasin.Taitaa tuijotella peiliin itseään hyväillen ja mutista, kuinka ne tyhmät ja yksinkertaiset moukat eivät tajua, kuinka hyvä, viisas ja paljon muita parempi hän onkaan
Tulin vaan kattomaan onko mua kaivattu. Näköjään ei. Takaisin kuoppaan -->
Jaa, tervetuloa! Kyllä tänne aina yksi uusi käyttäjä mahtuu!
Jahas.. Takaisin monttuun.. -->En tiedä onko JACQUES tyhmä, vai oliko mies liikkeellä huumorilla........ Mutta kaiken kaikkiaan aikamoista höpinää...
Julkkis! :frank:Jahas.. Takaisin monttuun.. -->