No onhan teidän viestittelyissä toisillenne flirtti aina mukana.Äläs nyt ihan mahrottomia sentään.
No onhan teidän viestittelyissä toisillenne flirtti aina mukana.Äläs nyt ihan mahrottomia sentään.
No ei ne sitten ainakaan aviopari ole.No onhan teidän viestittelyissä toisillenne flirtti aina mukana.
Ei. Kyse on siitä mystisestä aikamatkailun seurauksesta, missä operaattorin automaattinen kytkijä ei osannut valita, että otetaanko ITG:n nykyhetken numero vai laitetaanko tulevaisuuden ITG:n numero. Operaattorin automaatti päätti umpimähkään sulkea buginen android-numero ja siitä syystä ITG hävisi koko maailmasta.Tässä lie virallinen syy ITG:n poissaoloon?
Olen tässä sun Ritari Ässä.Toleranssisiipi on ollut kohta kuukauden poissa.
Kyllä tää on onnettomaksi mennyt tämä tilanne.
Ainakin löytyy tuolta 'Search for users' namiskasta moderointipuolelta.Formulanomi on ollut hetken hiljaa?
Koitin käydä katsomassa milloin hahmo on viimeksi postannut, mutten löytänyt koko nimimerkkiä käyttäjäluettelosta?
??
Tietyn aatesuunnan käytäntöjen mukaan poppoota voi kadota. Meillähän on moderaattoreiden enemmistö edustaa kyseistä suuntausta,Formulanomi on ollut hetken hiljaa?
Koitin käydä katsomassa milloin hahmo on viimeksi postannut, mutten löytänyt koko nimimerkkiä käyttäjäluettelosta?
??
Niin, aivan.Tietyn aatesuunnan käytäntöjen mukaan poppoota voi kadota. Meillähän on moderaattoreiden enemmistö edustaa kyseistä suuntausta,
Hienotunteinen tapa ilmaista asia, että moderaattorit ovat perseestä.Soisin, että Formulanomi edelleen jatkaisi postailujaan F1-forumilla. Vaikka mielipiteemme tällä forumilla tietystä "asioista" ovat varsin usein ristiriitaiset.
Tai eriävät.
Mutta kuitennii.
Voi se olla niinkin, jos asiaa tarkoin tulkitsee?Hienotunteinen tapa ilmaista asia, että moderaattorit ovat perseestä.
Veikkaanpa, että Formulanomi on vaihtanut sähköpostiosoitteensa toiseksi. Mun nimimerkki katosi käyttäjäluettelosta aikoinaan, kun vaihdoin sähköpostioperaattoriani.Jännä. Nomin Primary Usergroup on: "Users Awaiting Email Confirmation"
Jännä, hyvin jännä. Voisi kysyä Antilta enämpi.
Näinpä. Odotamme Antin toimenpiteitä.Veikkaanpa, että Formulanomi on vaihtanut sähköpostiosoitteensa toiseksi. Mun nimimerkki katosi käyttäjäluettelosta aikoinaan, kun vaihdoin sähköpostioperaattoriani.
*tilaa urheiluauton ja linnan Nizzasta*Sitä saa mitä tilaa.