Antsa Rieppo
Well-known member
*Täällä olisi teille urheilurintsikat ja slaissi Pizzasta, kuten tilasitte*
Ei siinä mitään Anttia tarvita. Uusi sähköpostiosoite vaan vBulletin'in asetuksiin kohtaan "Muokkaa sähköpostia ja salasanaa."Lähetin Antille sähköpostia, josko tekisi jotain asialle.
Ei Antin mielestä riitä. Hän on muissa maisemissa huomisen vielä, niin saa Nomi itse luovia.Ei siinä mitään Anttia tarvita. Uusi sähköpostiosoite vaan vBulletin'in asetuksiin kohtaan "Muokkaa sähköpostia ja salasanaa."
No tätä mää edellisellä viestilläni tarkootin, vaikka toin sen varsin epäselvästi julki. Olen pahoillani.Ei Antin mielestä riitä. Hän on muissa maisemissa huomisen vielä, niin saa Nomi itse luovia.
JOS Nomi lukee tämän, niin sinun pitäisi katsastaa sähköpostista vahvistusviesti (voihan se olla vaikka roskaposteissa) ja klikata linkkiä. Muuten pysyt bittiavaruudessa.
Ei liene vaarallista moinen. Epäilen kuitenkin, jotta on taas joku bugin tapainen tai harkittu tauko.No tätä mää edellisellä viestilläni tarkootin, vaikka toin sen varsin epäselvästi julki. Olen pahoillani.
Sellaista, että.Mitäs JayR:lle kuuluupi?
Hankalaa olla somettomalla, joten jos vaikka tänne sitten jotain. En tiiä.HE'S BACK!
Ok, tässä vähän säädyllisempää... Onko nyt parempi?ÄLÄ NÄYTÄ TISSEJÄ!
Melkoosen silikoonihipon oot löytänyt.Ok, tässä vähän säädyllisempää... Onko nyt parempi?
Oho. Vanha on seisokkisi.Tämä toikki on yli kymmenen vuotta vanha.