Albert Oil
Hippi ja juntti
DW on poistunut ja vienyt mukanaan ajoittain hykeryttävähkön viiston elämänkatsomuksensa.
-> Handless, kait.DW on poistunut ja vienyt mukanaan ajoittain hykeryttävähkön viiston elämänkatsomuksensa.
Oho. Ok.-> Handless, kait.
Minä luulen, että airnok on tämä sama, joka kirjoitteli fanaattisesti jostain ruoan pakastamisesta, ja käytti vertailukohtana, tai ainakin jotenkin käytti samaa ilmaisua, kuin siittiöiden pakastamisessa.Mä luulin, että se oli airnok.
NiinpäKaipaan Melindaa, koska tykkään Melindasta, koska Melinda on älykäs ja terävä menettämättä yhtään naisellisuudestaan tai naiseudestaan. Haikeet o hei.
NiinpäKaipaan Melindaa, koska tykkään Melindasta, koska Melinda on älykäs ja terävä menettämättä yhtään naisellisuudestaan tai naiseudestaan. Haikeet o hei.
Komp. Selväjärkisimmät ovat turhautuneet ja lähteneet.Ei sota yhtä naista kaipaa, mutta vituttaahan se, että täältä on häippässy kymmeniä upeita tyyppejä ja tämmönen kusipääsakki jääny jäljelle.
Kyllähän Bottasn siirtohässäkkä ja rallin uusjako on selkeesti puhuttanut off-seasonillakin. Kaksipyöräisistä en tiedä muuta kuin että Wayne Rooney oli ysärin alussa aika kova.Tosin se varsinainen aihe eli moottoriurheilukeskustelu (tms.) tuntuu hiukan piristyneen. Vai kuvittelenko vain? Onhan edessä huikean jännä kausi sekä neli- että kaksipyöräisissä.
Kyllähän Bottasn siirtohässäkkä ja rallin uusjako on selkeesti puhuttanut off-seasonillakin. Kaksipyöräisistä en tiedä muuta kuin että Wayne Rooney oli ysärin alussa aika kova.[/]
sua kaipaan
kun kosketustas olen vailla
mä riehun täällä hullun lailla
ei mikään jaksa kiinnostaa
viinit tähän pöytään nyt tuokaa
tarvitsemme lohduttajaa
kaikki, kaikki laskuuni juokaa
huolet hetkeksi unohtakaa
sua kaipaan
Kiitos. Nyt tiedän kaiken. KAIKEN! No en ihan kaikkea.Sinun pitänee hiukan hankkia sivistystä. Tässä aloitus:
Totta, unohtui Ajon perhe. Aki Ajon tiimi porskuttaa. Lisää tämä burb tietämykseesi.Niklas Ajo ajaa koko kauden bemarilla Cannesissa.