Mistä löytyy kusipää helpoiten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Missä luuraa kusipää?

• Sätissä

Äänet: 4 7,1%
  • Forumilla

Äänet: 12 21,4%
  • Työpaikalla

Äänet: 7 12,5%
  • Joka paikassa

Äänet: 31 55,4%
  • Ei ole kusipäätä lain!

Äänet: 2 3,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    56
Ne on rantaruottalaisia oikeesti ja lähtöisin Turusta, eivät vaan uskalla tunnustaa.

TBK oli aikoinaan TPS, kunnes kusimunat eriytettiin laitumille.

Näino. Ja Miran oli ennen Miran TPS ja muutti nimensä helpommin lausuttavaan muotoon Tee-Pee-Es. Siitä se lyhentyi uuden aeropackin myötä muotoon Tepes. Nyt se mulkku kusee homminaan valohommia mäkihyppymäissä.

Faktaa.

Raviradalta... Siellä lymyilee valtava määrä manneja!

:D Tipahdin tuolilta tuon nähtyäni. Sopii hyvin kusipään määritelmään:

Kusipää ei löydä raitista ilmaa kuin tuon kautta!

l.jpg

Jussi, etsiskelin raivokkaasti lesbojen eriöttä, mutta en löytänyt kuin tämän:

Funny_People_Pics_3_20.jpg

Ratin takaa.

Ihmeellistä tööttäilyä jos vaikka oikeisee tien yli muualta kuin suojatien kohdalta, ja kiipeää sen keskialueen aidan yli. Se ei kuitenkaan ole mitenkään kiellettyä. Ja kuitenkin melkein jokaisella suojatiellä meinaavat itse ajaa päälle.

Ratin takaa.

Ihmeellistä tööttäilyä jos vaikka oikeisee tien yli muualta kuin suojatien kohdalta, ja kiipeää sen keskialueen aidan yli. Se ei kuitenkaan ole mitenkään kiellettyä. Ja kuitenkin melkein jokaisella suojatiellä meinaavat itse ajaa päälle.

:D:D:D

Et vittu oo tosissas. Mä en olis töötänny, vaan olisin ajanu yli. Ihan käsittämätöntä juttua, että jalakulkija saa pomppia yli mistä tahansa. Rikesakon paikka kyllä.

Ratin takaa.

En ihmettele, että tööttäillään, jos oikaiset autolla sen aidan yli.

:D:D:D

Et vittu oo tosissas. Mä en olis töötänny, vaan olisin ajanu yli.
Sulla on tapana ajella keskikorokkeen yli?
Ihan käsittämätöntä juttua, että jalakulkija saa pomppia yli mistä tahansa.
Kyllä se näin on, ellei ihan lähellä ole suojatietä tai alikulkua. Aita on vain hidaste.

ps. Ehdin bussiin.

Sulla on tapana ajella keskikorokkeen yli?

Kyllä se näin on, ellei ihan lähellä ole suojatietä tai alikulkua. Aita on vain hidaste.

ps. Ehdin bussiin.

Kai se hippastelet moottoritielläkin, koska eihän siellä kaiteiden luona kukaan aja ja tilaakin on riittävästi ja näkyvyys hyvä.

Henkilökohtaisesta mua ei keskustassa haittaa jos joku nyt päättää ylittää tien paikasta jossa ei ole suojatietä, mutta jos näin tekee, ymmärtää myös että joku voi siitä huomauttaa, ja se on silloin ihan oikein. Itse en tööttäile, ellei sitten kaveri sekoile vähän liian pienillä marginaaleilla siellä.

Kai se hippastelet moottoritielläkin, koska eihän siellä kaiteiden luona kukaan aja ja tilaakin on riittävästi ja näkyvyys hyvä.
Tokihan ylitän tarvittaessa vaikka moottoritien. Tässä joku aika sitten oli alikulku suljettu enkä jaksanut kiertää neljää kilometriä.