maradona
Resistive User
Täällä sanotaan "mää" ei "mie".
Ootteko työ jottain lamppaita siellä Tamperreella?
Ootteko työ jottain lamppaita siellä Tamperreella?
Tapparalaiset on. Seuraava!
Ne on rantaruottalaisia oikeesti ja lähtöisin Turusta, eivät vaan uskalla tunnustaa.
TBK oli aikoinaan TPS, kunnes kusimunat eriytettiin laitumille.
Kun Turku on Turussa eikä Suomessa, piti äänestyksellä valita toinen kunta Suomen Turuksi. Tampere voitti murskaäänin.
Vastaa!
Raviradalta... Siellä lymyilee valtava määrä manneja!
Ratin takaa.
Ihmeellistä tööttäilyä jos vaikka oikeisee tien yli muualta kuin suojatien kohdalta, ja kiipeää sen keskialueen aidan yli. Se ei kuitenkaan ole mitenkään kiellettyä. Ja kuitenkin melkein jokaisella suojatiellä meinaavat itse ajaa päälle.
Ratin takaa.
Ihmeellistä tööttäilyä jos vaikka oikeisee tien yli muualta kuin suojatien kohdalta, ja kiipeää sen keskialueen aidan yli. Se ei kuitenkaan ole mitenkään kiellettyä. Ja kuitenkin melkein jokaisella suojatiellä meinaavat itse ajaa päälle.
Sulla on tapana ajella keskikorokkeen yli?
Et vittu oo tosissas. Mä en olis töötänny, vaan olisin ajanu yli.
Kyllä se näin on, ellei ihan lähellä ole suojatietä tai alikulkua. Aita on vain hidaste.Ihan käsittämätöntä juttua, että jalakulkija saa pomppia yli mistä tahansa.
Sulla on tapana ajella keskikorokkeen yli?
Kyllä se näin on, ellei ihan lähellä ole suojatietä tai alikulkua. Aita on vain hidaste.
ps. Ehdin bussiin.
Tokihan ylitän tarvittaessa vaikka moottoritien. Tässä joku aika sitten oli alikulku suljettu enkä jaksanut kiertää neljää kilometriä.Kai se hippastelet moottoritielläkin, koska eihän siellä kaiteiden luona kukaan aja ja tilaakin on riittävästi ja näkyvyys hyvä.