Mitä forum merkitsee sinulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Albert Oil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alkaa käymään psyykeen päälle tämä pitkä myrkkykuuri, kuulemma sivuvaikutuksena masista ja kun en ole krapulamasista oikeastaan kummempaa eläissäni pitkäkestoisena kokenut niin nyt tämä jatkuva -50% henkinen teho alkaa käymään kropan päälle :frown:

Syö jotain sellaista mikä aiheuttaa sopivasti pahoinvointia masennuksen lisäksi, muistele mitä Pyryf on kirjoitellut reissuistaan ja kuvittele itsesi Pyryfin tilalle.

Sitten päättelet olevasi kankkusessa, jotta eipä tämä sitten niin kehnompi homma ollutkaan.

Tällä hetkellä pientä henkireikää ja saa aikaan onneksi naurunhörähdyksiä muuten niin ryytyneeseen henkiseen olotilaan.

Alkaa käymään psyykeen päälle tämä pitkä myrkkykuuri, kuulemma sivuvaikutuksena masista ja kun en ole krapulamasista oikeastaan kummempaa eläissäni pitkäkestoisena kokenut niin nyt tämä jatkuva -50% henkinen teho alkaa käymään kropan päälle :frown:

Onneks on vormulat ja vorum mutta toukokuu sais tulla nopeammin.

Kerää kaikki Pirkkalan koiranpaskat!

Piristyt!

Tällä hetkellä pientä henkireikää ja saa aikaan onneksi naurunhörähdyksiä muuten niin ryytyneeseen henkiseen olotilaan.

Onneks on vormulat ja vorum mutta toukokuu sais tulla nopeammin.

Tottakai tommonen käy psykkeen päälle, melkein olisin enemmän huolestunut, jos ei kävis. Helppohan tässä on tsemppejä ja vastaavia toivoa, mutta kai se paras tsemppaaja olet sinä itte ja ne sun läheiset siellä kotinurkilla, mutta vaikkei jonkun puolitutun forumhörhön kaukaiset toivotukset jostain Keski-Euroopasta varmaan todellisuudessa paljoa lämmitä, niin toivon siitä huolimatta kaikkea hyvää. Jokainen päivä on lähemäpä sitä myrkkykuurin loppua, joten suunta ei voi olla kuin parempaan. Kesäkin kohta ovella :thumbup:

Hassuttelun takia täällä itsekin jaksaa käydä. Eipä oikeastaan muissa tarkoituksissa tule Vapaata selailtua. Karting-puoli sitten erikseen.

Hassuttelun takia täällä itsekin jaksaa käydä. Eipä oikeastaan muissa tarkoituksissa tule Vapaata selailtua. Karting-puoli sitten erikseen.
Ai säkö niinku hassuttelet?:o

Tuli tuon itävallanveitikan kirjoituksesta mieleen, kun nuorna poikana (paljon nuorempana kuin Joni) ajeltiin pyörällä pitkin euroopaa, niin Wienissä joku ruåttalainen homo alkoi vikittelemään meitä kovasti...tai ainakin kaveria. Olisi ehkä kellojen alkaa soida, kun tyyppi tarjosi lounasta ja yösijaa. Ei tosin huolittu kumpiakaan, ja joidenkin juttujen jälkeen totuus ukosta paljastui. Niin, että kannattaa varoa liian ystävällisiä ruåttalaisia ulkomailla!

F1-forum on sama asia kuin ääneen ajatteleminen. Osa nauraa sille ja loput katsoo kieroon.

Nyt kun olen hetken tätä asiaa puntaroinut ja pähkäillyt olen tullut siihen lopputulokseen että eiköhän se merkitse minulle homoutta.

Olen nännipiha ilman sädettäjää. Beam me up, Scotty!

Vitsi olio make ksimä.