Mitä KIC-finaalin tilalle? Kerro villeimmät unelmasi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonkki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tallinna kiinnostaa kyllä ja ajoaikaakin näyttää olevan mukavasti! Voisin saman reissun aikana tehdä myös lonkero- ja viinatäydennyksen

Tallinnalle ehdoton ehkä täältä. Riippuu monesta asiasta mun kohdalla se kumminkin...

Itselle kelpaisi vaikka 2 x Turku:rolleyes: Mainossoppari KIC:in kanssa ilmeisesti raukesi myös eilen, joten mainosaikaakin olisi forumilla enempi. Ja hyvin todennäköistä, että kaksi eri kisaa, niin saisi kaksi eri profiiliakin käyttöön.....muuten mulle yks hailee. Tallinna ei kiinnosta, siellä käy huonosti selvinpäinkin.

Jos VM:män hinta tosiaan on on tuota luokkaa niin onhan se ylihintainen. Voisihan (joskus ainakin) tehdä sellasisen yhdistetyn ajo/bailaus reissun mihin voisi ottaa puolisot mukaan. Silloin se varmaan olisi Tallinna tai Alahärmä.

Täh? Oonko mä ainoa joka näkee tässä ristiriidan?

Ai niin, mä olen ainut käppyrä. En mä Andyn ikäisenä olisi tätä ehdottanut. Enkä ole ihan varma miksi ehdotin sitä. Herkkä hetki tai jotain, mutta ainakin kommentointia sain aikaiseksi. UNOHTAKAA!:wink:

Double-ö meinas tuoda omat "kaljat" bileisiin vaikka paikalla on baarin puolestakin tarvikkeita ;)

Aika simppeli ratkasu tähänki löytyy, hahmo soittaa huomenna Forssaan missä on ollu kautta aikain suurin osallistujakaarti, hyvä kalusto, tasaset kisat, että Forssa3 järkätään johonki väliin ja turku pidetään päätöskisana! Case closed!

Aika simppeli ratkasu tähänki löytyy, hahmo soittaa huomenna Forssaan missä on ollu kautta aikain suurin osallistujakaarti, hyvä kalusto, tasaset kisat, että Forssa3 järkätään johonki väliin ja turku pidetään päätöskisana! Case closed!

Kuulostaa hyvältä! :ahem: