Mitä päihteitä olet käyttänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nih?

• Äänestäjiä yhteensä
    78
Runar ja Kyllikki sanoi:
Joo, eikä tuo henkeenvetäminen nyt niin kovin suuri etikettirike edes ole jos vertaa esim. niihin tyyppeihin jotka nuolee ja limastaa koko sikaarin suussaan ennen sytyttämistä. :yuck:

On niitäkin, jopa melkoisen kuuluisia tyyppejä, jotka on kans limastanu sikareitaan, muttei suussaan. En osaa nyt ihan tähän hätään sanoa, mitä etiketti tuohon sanois :o

patriot sanoi:
Joo tupakkaahan nuo sikaritkin on... Vaikka niitä ei henkeen vedelläkkään. Mutta turhaan ylpeilet "en ole koskaan tupakkaa polttanut". Sikarit voi viedä sun terveyden siinä missä tupakkakin.
no jos mun terveys menee noista alle viidestä sikarista vuodessa, niin...

Haa.

Noin, tulihan vastattua.

Alkoholia ja kahvia tulee nykyisin käytettyä. Luulisin olevani molemmista riippuvainen ?

Tupakkaa olen lapsena kokeillut, mutta se ei oiken iskenyt, eikä aiheuttanut riippuvuutta. Viimeiset nikotiinit olen omin käsin imaissut keuhkoihini sikarin muodossa melkein tasan 14 vuotta sitten. (Kaksi tätä lukevaa forumistia tietänee miksi).

Psyykenlääkkeiden ja keskioluen sekoitusta kokeilin aikanaan. Kaksi kokeilua riitti loppuelämäkseni. En suosittele moista sekoitusta kenellekään ihmiselle missään olosuhteissa.

Töimaalla tulee aika usein valmistettua Earl Grey-teestä ja hunajasta juomaa. On muuten varsin hyvää.

Neuropsykolooki sanoi, jotta aivovamma lisää päihteitten vaikutusta ja siitä tulevia sivuoireita. Tuloo halvemmaksi:idea:

OoPee sanoi:
On niitäkin, jopa melkoisen kuuluisia tyyppejä, jotka on kans limastanu sikareitaan, muttei suussaan. En osaa nyt ihan tähän hätään sanoa, mitä etiketti tuohon sanois :o
Siitä tulee sellainen hieman tavallisesta sikarista poikeava sivumaku, ei se sikarin makua poltettaessa jjurikaan paranna, mutta kostuttaminen on ihan jänskää puuhaa.

jps sanoi:
Siitä tulee sellainen hieman tavallisesta sikarista poikeava sivumaku, ei se sikarin makua poltettaessa jjurikaan paranna, mutta kostuttaminen on ihan jänskää puuhaa.

Fisherman's Friend :D