OoPee
Nuori ikäisekseen
AJ sanoi:Eihän niissä sun halvoissa sikaareissas mitään etikettejä oo. Vai vöiksikö niitä nyt oikeesti kutsutaan?
Tee polli :frank:
AJ sanoi:Eihän niissä sun halvoissa sikaareissas mitään etikettejä oo. Vai vöiksikö niitä nyt oikeesti kutsutaan?
Runar ja Kyllikki sanoi:Joo, eikä tuo henkeenvetäminen nyt niin kovin suuri etikettirike edes ole jos vertaa esim. niihin tyyppeihin jotka nuolee ja limastaa koko sikaarin suussaan ennen sytyttämistä. :yuck:
no jos mun terveys menee noista alle viidestä sikarista vuodessa, niin...patriot sanoi:Joo tupakkaahan nuo sikaritkin on... Vaikka niitä ei henkeen vedelläkkään. Mutta turhaan ylpeilet "en ole koskaan tupakkaa polttanut". Sikarit voi viedä sun terveyden siinä missä tupakkakin.
OoPee sanoi:Tee polli :frank:
jaska sanoi:no jos mun terveys menee noista alle viidestä sikarista vuodessa, niin...
OoPee sanoi:
Venäläisellä tupakalla sen tekee 10 kertaa halvemmin kuin suomalaisella.AJ sanoi:Aika halvalla on jaska valmis myymään terveytensä. :nope:
kouvotsvoni sanoi:Venäläisellä tupakalla sen tekee 10 kertaa halvemmin kuin suomalaisella.
Sitten se maksaa enämpi, vaikka saatkin enämpi vähemmällä:ahem:AJ sanoi:Mutta entäs sitten, kun tulee se yhdestoista?![]()
kouvotsvoni sanoi:Sitten se maksaa enämpi, vaikka saatkin enämpi vähemmällä:ahem:
Entäs jos ei halua ensimmäistäkään tupakkaaAJ sanoi:Taitaa saada enämpi kuin halusikaan. Tuolloin menee nimittäin kaikki.
kouvotsvoni sanoi:Entäs jos ei halua ensimmäistäkään tupakkaa![]()
Il Tempo Gigante sanoi:Alkoholia ja kahvia tulee nykyisin keitettyä.
Formulanomi sanoi:Myrkkysieniä on tullut "käytettyä". (en tosin keränyt itse...)
Siitä tulee sellainen hieman tavallisesta sikarista poikeava sivumaku, ei se sikarin makua poltettaessa jjurikaan paranna, mutta kostuttaminen on ihan jänskää puuhaa.OoPee sanoi:On niitäkin, jopa melkoisen kuuluisia tyyppejä, jotka on kans limastanu sikareitaan, muttei suussaan. En osaa nyt ihan tähän hätään sanoa, mitä etiketti tuohon sanois![]()
jps sanoi:Siitä tulee sellainen hieman tavallisesta sikarista poikeava sivumaku, ei se sikarin makua poltettaessa jjurikaan paranna, mutta kostuttaminen on ihan jänskää puuhaa.