Mitä peset pesukoneella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mitä peset pesukoneella?

• Äänestäjiä yhteensä
    25
  • Äänestys suljettu. .
Mitä peset pesukoneella?

Viimeksi muokattu:
En osaa käynnistää astian- tahi pyykinpesukonettamme, joten nyrkkipyykiks ja käsin tiskaamisekshan se menis, jos mä alkaisin moisia aktiviteetteja harrastelemaan. Parempi vaan jättää nuo puuhat osaaviin käsiin ja keskittyä itse juomaan kaljaa.

En osaa käynnistää astian- tahi pyykinpesukonettamme, joten nyrkkipyykiks ja käsin tiskaamisekshan se menis, jos mä alkaisin moisia aktiviteetteja harrastelemaan. Parempi vaan jättää nuo puuhat osaaviin käsiin ja keskittyä itse juomaan kaljaa.

Komp muuten, paitsi tiskikoneen osaan käynnistää. Täyttää en kuulemma sitä osaa. Pyykinpesukonetta en ole koskaan elämässäni yrittänytkään käyttää.

Ei ole omassa taloudessa astianpesukonetta, joten hirveästi ei jää arvailujen varaan, mitä laitan puhdistumaan, kun täytän pesukoneen.

En kyllä vanhempien luona asuessakaan käyttänyt astianpesukoneesta termiä pesukone, vaan tiskikone on vakiintunut sanastooni.

Ei ole omassa taloudessa astianpesukonetta, joten hirveästi ei jää arvailujen varaan, mitä laitan puhdistumaan, kun täytän pesukoneen.

En kyllä vanhempien luona asuessakaan käyttänyt astianpesukoneesta termiä pesukone, vaan tiskikone on vakiintunut sanastooni.
Kompsailen tätä.

Pesukoneella pestään luonnollisesti moottorit ja varaosat.

tiskikoneella tiskit ja pyykkikoneella pyykit. Sanasta pesukone tuli kuitenkin eka mieleen pyykit, eli niitä sit kuitenkin varmaan...

Korkeakoulussa olen usein pettynyt lihapulliin. Ovat aivan märkiä ja omituisen makuisia. Jos olisin kysynyt keittiöltä, niin ne olisivat varmasti vastanneet:

"Joo, meillä pyörykkäkone hajosi, joten päätettiin käyttää pesukonetta. Emme tosin ole muistaneet tyhjentää pesuaineista, siksi lihapullat maistuvat olemattomilta. Unohdimme ennen pesua tyhjentää pesukoneesta kaikki jarruviivaiset kalsarit, mutta onneksi ne kalsarit täyttivät mehevän aromin lihapulliin ja korotimme hintaa eurolla. Koska me maistoimme niitä ja ne olivat niin parhaita kuin me ikinä saatiin valmistettua!" *Nyökyti nyökyti*

Ei muuta kuin sitten kauhean nestemäistä ketsuppia ruoan päälle ja kysymys perään, vastaus: "Joo, me suodatettiin kaikki tamppoonit siihen vajaaseen ketsuppiin makua täyttämään." Iso hymy ja hampaita tyhjä koko rivi.